سبک زندگی

چطور با وسایل ساده طراحی دکوراسیون مدرن انجام دهیم؟

AX AVAL min 19

برای اینکه طراحی داخلی مدرن لاکچری و جدیدی برای فضای منزل خود ایجاد کنید، نیازی به مبلمان و لوازم جانبی جدید نیست. شما می‌توانید فضای خود را به سادگی با وسایل ساده که از قبل دارید به طور کامل بازسازی کنید و دکوراسیون و طراحی داخلی مدرن لاکچری را برای خانه و طراحی داخلی آشپزخانه مدرن ایجاد نمایید.

برای یک به روز رسانی فوری و بدون هزینه برای طراحی داخلی مدرن لاکچری، اثاثیه موجود خود را تازه کنید و با این ترفندهای آسان، اشیاء معمولی را به شکلی عالی و جذاب در دکوراسیون خود قرار دهید. در ادامه با دیمان دیزاین همراه بمانید و یاد بگیرید که چطور با وسایل ساده طراحی داخلی مدرن لاکچری انجام دهید.

 

نکات و ترفندهای عالی برای طراحی دکوراسیون مدرن با وسایل ساده

اگر به فکر تغییرات چشمگیر با وسایل و روشهای ساده برای دکوراسیون مدرن فضای منزل خود هستید و می‌خواهید به ساده‌ترین روش ممکن، طراحی داخلی مدرن لاکچری داشته باشید، حتما از نکات و توصیه‌های زیر استفاده کنید:

رنگ جدیدی برای درب ورودی منزل انتخاب کنید

اگر قصد دارید خانه قدیمی خود را بازسازی کنید و می‌خواهید خانه‌‌تان زیبایی اولیه‌ و طراحی داخلی مدرن لاکچری را داشته باشد، با رنگی شاد و براق، درب ورودی منزل را رنگ کنید و از این طریق به سادگی تغییرات چشم گیری را برای خانه خود ایجاد نمایید.

 

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان و لوازم منزل کدام است ؟

طراحان دیمان بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی لوازم منزل می باشد که علاوه بر محصولات آن میتوانید هر طرح دلخواه خود را به کمک طراحان دیمان طراحی و پیاده سازی کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین شرکت تولید و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. به کمک شماره های زیر شما می توانید برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش اقدام کنید .

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

 

1 min 21

 

رنگ دیوارها را روشن و خنثی کنید

دیوارهایی با رنگ خنثی بیشترین انعطاف را در دکوراسیون مدرن به شما می‌دهند و این امکان را فراهم می‌کنند تا به راحتی لوازم جانبی خود را تغییر دهید. همچنین استفاده از رنگ‌های خنثی برای دیوارها کمک می‌کند تا فضای خانه بزرگتر احساس شود.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

وسایل قدیمی را به روز کنید

یک راه ساده برای طراحی داخلی مدرن لاکچری، به روز رسانی وسایل قدیمی، به خصوص در آشپزخانه است که کمک می‌کند طراحی داخلی آشپزخانه مدرن داشته باشید. دستگیره های درب ورودی، دستگیره‌های کابینت و کشوها ، صفحات کلید چراغ، شیرآلات و غیره ، جزئیات کوچک و ارزانی هستند که می‌توانید با تغییر دادن آنها، به دکوراسیون مدرن خانه خود زیبایی بیشتری اضافه کنید.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

کاشی و سرامیک آشپزخانه را تغییر دهید

اگر می‌خواهید طراحی داخلی مدرن لاکچری و جدیدی برای آشپزخانه خود داشته باشید و آشپرخانه قدیمی خود را با طراحی داخلی آشپزخانه مدرن چند درجه کاربردی‌تر و خاص‌تر کنید، یکی از بهترین راه‌ها این است که تغییراتی در کاشی‌های بین کابینت و سرامیک کف آشپزخانه ایجاد کنید. با این کار ساده به راحتی و با هزینه مناسب می‌توانید رنگ و رویی جدید و مدرن برای آشپزخانه خود ایجاد کنید.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

از آثار هنری خاص و مورد علاقه خود در طراحی دکوراسیون استفاده کنید

اگر اتاق شما فاقد یک نقطه کانونی مشخص است، با استفاده از آثار هنری یک نقطه کانونی خاص و جذاب ایجاد کنید. یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید در این موارد استفاده کنید، قرار دادن چند تابلو در اندازه های مختلف و با موضوع یکسان روی دیوار است.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

روکش بالشت و کوسن ها را تعویض کنید

یک ایده ساده برای طراحی داخلی مدرن لاکچری برای اتاق نشیمن این است که روکش بالشتک‌های مبل را تعویض کنید. بهترین پیشنهاد این است که رنگ‌‌ها و بافت‌‌ها را با هم ترکیب کنید و گروه‌‌های مختلف را با هم استفاده کنید تا ترکیب جدیدی برای زیباتر شدن مبلمان و دکوراسیون منزل ایجاد نمایید.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

قالب های گچی را به دیوارها اضافه کنید

اگر احساس می‌کنید دیوارها خیلی خالی و ساده هستند می‌توانید با استفاده از قالب‌های گچی آماده که مخصوص اطراف سقف، قرنیز و دیوار هستند، شکل و ظاهری جدید و مدرن برای دیوارها ایجاد نمایید و طراحی داخلی مدرن لاکچری و جدیدی برای فضای منزل خود ایجاد نمایید.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

از آینه در دکوراسیون منزل استفاده کنید

اگر نمی‌توانید روی دیوارهای خود سوراخ ایجاد کنید، آینه‌های قاب شده را در مقابل دیوار نگه دارید. یک آینه بزرگ عملکردهای زیادی را در دکوراسیون یک اتاق انجام می‌دهد. مثلا یک آینه ساده با قاب زیبا تبدیل به هنری تاثیرگذار می‌شود و هنگامی که با زاویه به دیوار تکیه داده می‌شود، ذهن را فریب می ‌دهد تا فکر کند خط سقف حتی بالاتر از آن چیزی است که هست. با بازتاب نور، آینه فضا را روشن می ‌ند و توهم یک پنجره اضافی را فراهم می‌کند.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

یک فرش به فضای منزل اضافه کنید

فرش ها واقعاً می‌توانند یک فضا را متحول کنند. به طور کلی، قالیچه‌ یا فرش می‌تواند به گروه ‌بندی مبلمان کمک ‌کند، اتاق ‌ها را تعریف می‌کند و به یک قسمت از خانه گرمی و دنج بودن بیشتری می‌‌دهد. توصیه می ‌شود که تمام مبلمان ‌تان روی فرش قرار بگیرند  اما اگر اندازه فرش کوچک بود، حداقل مطمئن شوید که پایه‌های مبلمانتان با قسمتی از فرش تماس داشته باشند.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

یک دیوار را به طور خاص طراحی کنید

کاغذ دیواری براق به یک منطقه مسطح ابعاد می‌بخشد. برای ایجاد طراحی داخلی مدرن لاکچری و در هنگام انتخاب کاغذ دیواری بهتر است به سراغ مدل‌های نیمه براق یا براق بروید تا هم فضای اتاق شیک به نظر برسد و هم درخشندگی خیره کننده‌ای برای دکوراسیون خانه ایجاد شود. البته بهتر است به رنگ‌‌های خنثی یا نیمه خنثی ساده پایبند باشید، اما به دنبال کاغذی باشید که درخششی دارد که نور می ‌تواند از آن منعکس شود.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

رنگ‌های عمیق را انتخاب کنید

اگر رنگ‌‌های خنثی مورد توجه شما نیستند، می‌توانید با انتخاب درست و هوشمندانه رنگ ‌های تند باز هم ظرافت و مدرن بودن را به طراحی داخلی مدرن لاکچری خود اضافه کنید. به عنوان مثال، یک دیوار آبی عمیق با تضاد طلایی و بنفش در داخل دکوراسیون اتاق می‌تواند انرژی پر زرق و برقی را تراوش کند که مطمئناً می‌تواند لوکس نیز باشد.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

خرید مبلمان مناسب برای دکوراسیون منزل

اگر قصد خرید مبلمان متناسب با دکوراسیون فضای داخلی منزل خود را دارید، بهترین پیشنهاد این است که از یک گروه متخصص و حرفه‌ای در رابطه با چیدمان و انتخاب مبلمان برای فضای منزل خود مشورت بگیرید و بعد بهترین و مناسب ترین مدل از مبلمان را تهیه کنید و از این طریق، طراحی داخلی مدرن لاکچری را برای فضای منزل خود ایجاد نمایید.

شرکت طراحان دیمان در سال 1391 توسط کادر مجرب طراحی و تولید مبلمان و مصنوعات چوبی در سبک نئوکلاسیک آغاز به کار کرده است. این گروه در تولید انواع مبلمان از چوب راش درجه یک، پارچه مرغوب انگلیسی و ترک و بهترین و مدرن ‌ترین روش ‌‌های رنگ ‌آمیزی استفاده می‌کنند و به دلیل اطمیانی که از کیفیت تولید و طراحی کارهایشان دارند، محصولات دیمان را به مدت 3 سال ضمانت می‌کنند.

گروه طراحان دیمان، مشاوره رایگان چیدمان را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا بتوانند بهترین و مناسب‌ترین مدل مبلمان را برای فضایی که در اختیار دارند، تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *