سبک زندگی

دکوراسیون داخلی منازل کوچک

طراحی داخلی مدرن لاکچری

چیدمان و دکوراسیون داخلی منازل کوچک باید به قدری هوشمندانه باشد که احساس شلوغی و آشفتگی ایجاد نکند و به علاوه اطمینان حاصل کند که فضایی هدر رفته در یک فضای نشیمن کوچک وجود ندارد و همچنین طراحی داخلی مدرن لاکچری نیز داشته باشد.

بنابراین از ترفندهای هوشمندانه گرفته تا راه‌ حل‌‌های ذخیره ‌سازی هوشمند و خریدهای هوشمندانه در طراحی داخلی مدرن لاکچری خانه‌های کوچک، از جمله ایده‌‌های هستند که می‌توانید با استفاده از انها دکوراسیون کوچک‌‌ترین اتاق‌‌ها و خانه‌ها را انجام دهید و آن را به یک منزل دوست ‌داشتنی‌ و زیبا با چیدمان منزل به سبک ایرانی تبدیل نمایید.

در ادامه این بخش با دیمان دیزاین همراه بمانید و با بهترین نکات برای دکوراسیون داخلی منازل کوچک بیشتر آشنا شوید و خانه خود را به بهترین شکل ممکن با چیدمان منزل به سبک ایرانی زیباتر کنید.

چگونه طراحی خوبی برای دکوراسیون داخلی خانه کوچک انجام دهیم؟

از چیدمان متفکرانه مبلمان و روش ‌های هوشمندانه با رنگ کردن دیوارها گرفته تا ترفندهای عالی برای انتخاب پرده و قفسه و کمد، مجموعه ‌ای از ایده‌‌های کاربردی وجود دارد تا اتاق نشیمن کوچک شما بزرگ ‌تر از آنچه هست احساس شود و یک خانه کوچک با طراحی داخلی مدرن لاکچری داشته باشید.

مثلا برای چیدمان منزل به سبک ایرانی و در هنگام انتخاب میز و صندلی بهتر است به سراغ مدل‌های پایه‌دار بروید تا قسمت بیشتری از زمین دیده شود و از این طریق، اتاق نشمین شما بزرگ تر به نظر خواهد رسید. این ترفند به خوبی برای هر اتاق نشیمن مناسب است و امروزه بسیاری از مبل‌‌ها و صندلی‌‌های راحتی به سبک کلاسیک با پایه‌‌های چوبی زیبا ساخته شده‌‌اند و گزینه‌های مختلفی برای انتخاب خواهید داشت.

بهتر است در طراحی داخلی مدرن لاکچری منازل کوچک و برای داشتن چیدمان منزل به سبک ایرانی، از طاقچه‌ها و قسمت‌های تو رفته در دیوار را با قفسه بندی مناسب، به عنوان فضایی برای ذخیره سازی مورد استفاده قرار دهید و یا اگر فضای کمی برای استفاده از میز کناری در کنار مبلمان وجود دارد، یک کنسول باریک را در پشت مبل قرار دهید تا به عنوان قفسه نمایش استفاده شود.

هنگامی که در حال تغییر دکوراسیون هستید، یکی از ساده‌‌ترین راه‌‌ها برای ایجاد فضایی راحت ‌تر و جادارتر این است که رنگ‌های ملایم و خنثی را به اتاق خود اضافه کنید تا فضای خانه را گرم، دکوراسیون داخلی خانه کوچک را جذاب نگه دارید و طراحی داخلی مدرن لاکچری برای این خانه‌ها ایجاد کند.

در ادامه به تعدادی از کاربردی ترین نکات برای طراحی داخلی مدرن لاکچری در دکوراسیون داخلی منازل کوچک اشاره کردیم:

 

مبل راحتی را انتخاب کنید

در چیدمان منزل به سبک ایرانی در خانه‌های کوچک، یک مبل راحتی و به رنگ خنثی می‌تواند به روشن شدن فضا کمک کند، با این حال لازم به یادآوری است که خنثی به معنای انتخاب یک طرح ساده نیست. انتخاب سبک ‌هایی با جزئیات زیبا، مانند منحنی‌ها، دکمه‌ها یا چین‌دار  بدون اینکه طرح شما را تحت تأثیر قرار دهد، به یک فضای کوچک شخصیت اضافه می‌کند. علاوه بر این، کوسن‌ها و طرحهایی با رنگها و الگوهای پر رنگ‌تر می‌توانند ظاهر را بیش از حد به هم نریزند.

 

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان و لوازم منزل کدام است ؟

طراحان دیمان بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی لوازم منزل می باشد که علاوه بر محصولات آن میتوانید هر طرح دلخواه خود را به کمک طراحان دیمان طراحی و پیاده سازی کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین شرکت تولید و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. به کمک شماره های زیر شما می توانید برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش اقدام کنید .

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

فضا و چیدمان خانه کوچک را منسجم نگه دارید

در فضای کوچک‌تر، سعی کنید رنگ‌های خود را در مورد مبلمان، لوازم جانبی و رنگ دیوار ، منسجم نگه دارید. به این ترتیب همه چیز به طور یکپارچه کنار هم مینشیند و هیچ چیز بیش از حد بیرون نمی‌رود و باعث می‌شود بر اتاق تسلط داشته باشد. از رنگ برای پهن کردن فضاهای داخل اتاق استفاده کنید و گیاهان زیادی را اضافه کنید تا حس زندگی را به اتاق بیاورید و از این طریق، طراحی داخلی مدرن لاکچری برای خانه کوچک ایجاد کنید.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

کمد و قفسه های ذخیره سازی با پایه های کوچک را انتخاب کنید

همیشه در هر خانه‌ای، لازم است از کمد و قفسه‌های مخصوص برای ذخیره سازی وسایل و لوازم منزل استفاده شود. صرف نظر از اندازه فضای شما، سعی کنید در هنگام انتخاب کمد و قفسه برای طراحی داخلی مدرن لاکچری منازل کوچک به منظور ذخیره سازی، از ارتفاع سقف حداکثر استفاده را ببرید و از فضای زیاد کف استفاده نکنید. به عنوان مثال، قفسه‌های نردبانی یکی از گزینه‌های خیلی خوب در این مواقع است که می‌توانید از کتاب و لوازم دکوری و دارایی‌های ارزشمند گرفته تا گلدان را بر روی این قفسه‌ها قرار دهید. این سبک از قفسه‌ها، یک راه حل ذخیره سازی همه کاره هستند که، فضای قفسه بندی با ارزشی را در اختیار شما قرار میدهند و قسمت بسیار کوچکی از کف را اشغال میکنند.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

از کمدها و قفسه های توکار استفاده کنید

اگر در طراحی داخلی مدرن لاکچری خانه کوچک به فضای ذخیره سازی زیادی در اتاق نشیمن خود نیاز دارید، چرا همه چیز را به صورت داخلی و توکار انتخاب نکنید! قفسه‌ها و کمدهای تعبیه ‌شده و توکار نسبت به قفسه‌ها و کمدهای آماده، به شما کمک می‌کنند در فضایی که باید برای این قفسه‌ها و کمدها اختصاص دهید، صرفه‌جویی کنید، همچنین استفاده از قفسه‌های داخلی به این معنی است که هیچ فضایی هدر نمی‌رود، به خصوص اگر فضای ذخیره ‌سازی زیر نیمکت را نیز اضافه کنید.  انتخاب یک میز قهوه با پایه سیمی باز (مانند تصویر) نیز باعث میشود فضا جادارتر دیده شود.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

برای صرفه جویی در فضا، چراغ‌های دیواری را انتخاب کنید

در دکوراسیون و طراحی داخلی مدرن لاکچری فضاهای کوچک، تمرکز بر روی انتخاب وسایلی است که فضای کمی از کف را به خود اختصاص میدهند تا اتاق خیلی به هم ریخته به نظر نرسد. بر این اساس ، بهتر است روشنایی دیواری با نمایه‌ای براق را انتخاب کنید تا فضای با ارزشی را که در لامپ‌های کف یا میزهای کناری روی لامپ از دست می‌رود، به دست آورید.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

رنگ های روشن را برای دیوارها انتخاب کنید

استفاده از رنگ تیره در دکوراسیون داخلی منازل کوچک باعث می‌شود تا فضای خانه کوچکتر احساس شود. اما رنگ‌های روشن به بهترین وجه عمل می‌کنند،  بنابراین به رنگ‌های روشن مانند سفید ، کرم و خاکستری پایبند باشید تا طرح اتاق شما روشن، مطبوع و باز بماند؛ به خصوص این موضوع در فضاهای کوچک با حداقل منابع نور طبیعی موثر است. در واقع رنگهای روشن به هر اتاق نشیمن کوچک، احساس تازگی و جذابیت می‌دهد و باعث میشود خانه کوچک دنج و در عین حال بسته نباشد.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

یک دیوار را به عنوان دیوار شاخص با رنگ گرم مشخص کنید

همه ما دوست داریم اتاق نشیمنمان احساس راحتی و آرامش داشته باشد. با این حال، در یک فضای کوچک و هنگام طراحی داخلی مدرن لاکچری منازل کوچک، ممکن است از ترس ایجاد احساس تنگی در اتاق نسبت به استفاده از رنگهای تیره بیش از حد نگران باشید. مثلا در این تصویر، رنگ پشت مبل ایده آل است. آن شات رنگی عمیق یک “آغوش” بصری است که ما را آرام میکند و ما را به داخل می‌کشاند، بدون اینکه اتاق کوچکتر به نظر برسد.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

با استفاده از آینه فضا ایجاد کنید

این قدیمی‌ترین ترفند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است که جایگاه ویژه‌ای نیز در طراحی داخلی مدرن لاکچری دارد و واقعا کار می‌کند. شما می‌توانید فوراً با افزودن آینه‌های بیشتر، توهم فضای بزرگتر را ایجاد کنید. برای این منظور بهتر است یک آینه بزرگ را انتخاب کنید تا کل دیوار بپوشاند. آینه با انعکاس نور، فضای داخلی شما را دو برابر می‌کند و جز انتخاب‌های خیلی عالی برای دکوراسیون داخلی منازل کوچک است.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

میز تلویزیون مخصوص به خود را بسازید

بهتر است در طراحی داخلی مدرن لاکچری منازل کوچک، تلویزیون روی دیوار نصب شود و به جای استفاده از میز تلویزیون‌های اماده که فضای زیادی از کف را اشغال می‌کنند، یک پانل ام دی اف را به دیوار ثابت کنید و کتاب، گلدان و لوازم دکوری و لوازم مورد نیاز خود را بر روی این پنل قرار دهید و از فضای زیر پنل ام دی اف نیز به عنوان فضایی برای ذخیره سازی استفاده نمایید.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

روی مبلمان چند منظوره سرمایه گذاری کنید

وقتی صحبت از طراحی داخلی مدرن لاکچری منازل کوچک میشود، استفاده از مبلمان چند منظور بسیار مهم خواهد بود. مبل تخت خواب شو، میزهایی که از چند قطعه کنار هم تشکیل شده‌اند و یا مبل‌هایی که در زیر قسمت نشمین آن ها دارای فضای ذخیره سازی هست و به صورت چند منظوره طراحی شده‌اند، می‌توانند بهترین انتخاب برای خانه های کوچک باشند.

علاوه بر این می‌توانید، آینه‌های دیواری و مبلمان با سطوح بازتابنده را به طراحی دکوراسیون خانه خود اضافه کنید تا میزان نور طبیعی را در اتاق نشیمن به حداکثر برسانید تا آن را بزرگتر و روشن‌تر کنید.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *