سبک زندگی

اجرای دکوراسیون داخلی منزل با بهترین کیفیت

اجرای دکوراسیون داخلی منزل با بهترین کیفیت

دکوراسیون داخلی منزل یکی از موضوعاتی است که کاملا به سلیقه و نظر شما به عنوان صاحب خانه بستگی دارد و می توانید متناسب با علایق و نیازهای خود، بهترین و ایده آل ترین طراحی داخلی منزل را انتخاب کنید. برای این منظور گزینه های بسیار زیادی وجود دارد از طراحی داخلی منزل ساده و مینمال گرفته تا طراحی داخلی منزل به سبک مدرن، طراحی داخلی کلاسیک، طراحی داخلی نئوکلاسیک، طراحی داخلی روستیک و وینتیج و غیره!

امروز طراحی داخلی مدرن به یکی از سبک های پرطرفدار برای اجرای دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده و بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا خانه ای فوق العاده شیک و به سبک مدرن داشته باشند.

طراحی داخلی مدرن از اوایل قرن نوزدهم میلادی آغاز شد و در طول قرن بیستم توسعه یافت. جنبش مدرنیسم با دور شدن از استفاده از مصالح ساختمانی و طراحی سنتی مانند چوب، سنگ و آجر شروع به گسترش کرد و با تمرکز بر مواد صنعتی از جمله شیشه، فولاد و بتن به کار خود ادامه داد.

به طور کلی، طراحی داخلی منزل به سبک مدرن از ظاهر کاملاً سفید مینیمالیسم، صنعتی و فضای داخلی اسکاندیناویایی تا اشکال غنی تر و جسورانه تر مثل سبک مدرن روستایی و طراحی داخلی گلامور یا پرزرق و برق را شامل می شود.

در ادامه این بخش با دیمان دیزاین همراه باشید تا با انواع طراحی داخلی منزل به سبک مدرن بیشتر آشنا شوید. شاید یکی از این موراد، همان سبک مورد نظر باشد!

 

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان و لوازم منزل کدام است ؟

طراحان دیمان بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی لوازم منزل می باشد که علاوه بر محصولات آن میتوانید هر طرح دلخواه خود را به کمک طراحان دیمان طراحی و پیاده سازی کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین شرکت تولید و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. به کمک شماره های زیر شما می توانید برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش اقدام کنید .

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

 

طراحی داخلی مدرن

 

طراحی داخلی منزل مدرن

طراحی داخلی مدرن با ویژگی هایی مانند خطوط تمیز، فرم هندسی، فضاهای روشن، عملکرد و ذخیره سازی شناخته شده است. در زیر برخی از مفاهیم رایج در رابطه با طراحی داخلی منزل به سبک مدرن، نحوه تشخیص هر رویکرد و نحوه ایجاد آن در خانه خود را بررسی می کنیم.

طراحی داخلی مینیمال، بهترین انتخاب برای طراحی داخلی منزل کوچک

طراحی داخلی مینمیال یا مینیمالیست، بر اساس مفاهیم سادگی بوده و ایده این طراحی، بر اساس ساده کردن اجزای زندگی است. در واقع، سبک مینیمالیسم با ایجاد اتاقی که در آن هر قطعه مبلمان، قفسه، کمد یا اثر هنری عملکردی متمایز و ضروری در فضا داشته باشد، سبک زندگی روشنی را برای صاحب خانه فراهم می کند. طراحی داخلی منزل به سبک مینیمال، به ذهن ما اجازه می دهد تمرکز کند و همچنین فکر کردن و مشاهده دنیای اطرافمان نیز در آن راحت تر است.

برای ایجاد فضای مینیمالیستی در خانه خود، این قوانین را در نظر بگیرید. اتاق های مرتب با انباری مشخص، خطوط تمیز و رنگ های طبیعی یا تک رنگ. هر چیزی در اتاق باید هدف و مکان داشته باشد. دکوراسیون غیر ضروری، زواید، آثار هنری یا موارد اضافی باید حذف شوند، جزئیات و معماری خانه خود را در نظر بگیرید و به جای شلوغ کردن فضای داخلی منزل، به آن احترام بگذارید و آن را کاملا ساده و خلوت نگه دارید. سبک طراحی داخلی منزل مینیمالیسم برای طراحی فضای داخلی منازل کوچک عالی است و به یاد داشته باشید، هرچه وسایل و لوازم دکوری کمتر باشد، طراحی داخلی و دکوراسیون بهتری خواهید داشت.

طراحی داخلی مینیمال، بهترین انتخاب برای طراحی داخلی منزل کوچک

 

طراحی داخلی صنعتی، دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق العاده

طراحی داخلی منزل صنعتی از ظاهر و احساس متمایز کارخانه ها، انبارها و سازه های تولیدی قرن بیستم سرچشمه می گیرد. زیبایی شناسی طراحی صنعتی بر ساختار و فرم معماری سابق فضاهای صنعتی تاکید دارد. این مدل از طراحی داخلی و دکوراسیون منزل با آشکار کردن جزئیات داخل یک ساختمان، از جمله دیوارهای آجری، لوله ‌های در معرض، کانال‌ها و چارچوب ‌های چوبی، کف ‌پوش بتنی، پنجره ‌ها و درهای کریتال با قاب فولادی و باز کردن فضاهای نشیمن برای ایجاد سقف‌ های بلند و اتاق ‌های پلان باز بزرگ تمرکز دارد.

طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی، زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

در کنار سایر مکاتب فکری طراحی داخی منزل مدرن، طراحی اسکاندیناوی تضمین می کند که کارایی و سادگی در هسته آن قرار دارد. به طور کلی، طراحی داخلی اسکاندیناوی، میراث اروپای شمالی آن را منعکس می‌ کند و از مناطق سرد، نور خورشید و جنگلی با جذب تا حد امکان نور و انعکاس آن در داخل استفاده می ‌کند و این موارد با استفاده از کفپوش سفید، دیوارها و پالت های خنثی ایجاد می شود و تاکید جدی بر نور و راحتی، به طور خاص، در این سبک از طراحی داخلی منزل وجود دارد. گرما با استفاده از مواد طبیعی به فضا وارد می شود. چوب، سنگ، پشم و کتان و فضاها مرتب و ساده هستند.

مبلمان مورد استفاده در دکوراسیون داخلی به سبک اسکاندیناوی شیک هستند و اغلب از چوب و چرم و مدرن ساخته می شوند. تزئینات و اکسسوری بیش از حدی در این سبک از طراحی منزل دیده نمی شود و سادگی، کاربردی بودن و راحتی، کلیدی برای تقویت بهداشت در خانه هستند.

طراحی داخلی روستیک مدرن

این ژانر بر اساس اصول طراحی داخلی منزل مدرن کار می کند. برای ایجاد دکوراسیون داخلی به سبک روستایی – مدرن، ترکیب خطوط تمیز با زندگی کاربردی از نظر عملکرد و ذخیره سازی، افزودن بافت های طبیعی و جزئیات عتیقه، اساسی است.

ساختمان ‌های قدیمی می ‌توانند به زیبایی با این طراحی کار کنند زیرا سازه‌ های باستانی پس ‌زمینه زیبایی را ارائه می‌ کنند، اما ساختمان‌ های مدرن نیز می ‌توانند با ترکیب مبلمان و اثاثیه قدیمی و روستیک، ظاهری روستایی داشته باشند.

چوب به دلیل طبیعت زیبای ارگانیک و جذابیت خام در اینجا یک ماده مهم است. تخته‌ های پشتی بازشده یا اصلاح‌ شده یا اصلی، تیرهای در معرض دید، دیوارهای پانل ‌بندی‌شده و چوب خام تصفیه ‌نشده، به خوبی در ایجاد فضایی عالی به سبک روستیک مدرن کار می ‌کنند.

عتیقه ها یکی دیگر از عناصر مهم در یک محیط روستایی هستند که به یک فضا عمق، داستان و شخصیت می بخشند.

طراحی داخلی روستیک مدرن

 

طراحی داخلی مدرن گلامور یا پرزرق و برق

طراحی داخلی منزل مدرن Glamour یک سبک فضای داخلی رسا است که ریشه در آرت دکو و جذابیت دنیای قدیم هالیوود دارد. سبک ‌های مربوط به دهه ‌های 20، 30 میلادی که با طلاهای غنی و ترکیبات رنگارنگ، مواد نرم مجلل و خطوط روان ایجاد شده اند. طراحان داخلی جدید، این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی منزل را با تأثیرات مدرنیسم و معماری ترکیب می ‌کنند تا فضاهای رویایی را با روایتی غرق در رنگ، هنر، راحتی و تجمل خلق کنند.

برای ایجاد فضایی با طراحی داخلی مدرن گلامور و انعکاس زیبایی‌شناسی مدرن، مبلمان معاصر منحنی، رنگ ‌های تند، در کنار رنگ ‌های پاستلی یا ملایم را انتخاب کنید. با انتخاب مبلمان، نور یا هنر خود، حرکات بزرگی داشته باشید و به اضافه کردن کیمیاگری فلزی به شکل برنز یا طلا فکر کنید.

طراحی داخلی مدرن گلامور یا پرزرق و برق

 

5 عنصر اولیه و ضروری در طراحی منزل به سبک مدرن

اگر می خواهید ظاهر مدرن را در خانه خود بگنجانید، این عناصر اولیه برای طراحی مدرن زیر را در نظر بگیرید:

  1. خطوط تمیز: خانه های مدرن با خطوط تمیز و مستقیم و حداقل تزئینات ساخته می شوند.
  2. دکوراسیون منزل مینیمال: فضاهای مدرن عاری از شلوغی و اکسسوری های غیر ضروری هستند.
  3. رنگ‌های خنثی: سبک مدرن از رنگ ‌های روشن به نفع پالت رنگی تک رنگ و خنثی استفاده می‌ کند. برای این منظور، رنگ های سفید، بژ، خاکستری، مشکی و پاستلی را در نظر بگیرید.
  4. پلان طبقه باز: از مبلمان به جای دیوار برای تمایز بین فضاهای یک خانه پلان باز استفاده کنید. به عنوان مثال، یک جزیره آشپزخانه می تواند آشپزخانه را از اتاق ناهارخوری جدا کند و یک مبل ال می تواند تعریفی را برای یک اتاق نشیمن باز به ارمغان بیاورد.
  5. مبلمان کوتاه و بلند: مبلمان بلندی که در پایین زمین قرار گرفته اند، اگر از مواد طبیعی مانند چوب یا فلز رنگ نشده نیز ساخته شده باشند، می توانند ظاهری مدرن به خانه شما ببخشند. روکش‌ های چرم و پارچه، روکش ‌های چوبی، شیشه، کروم، استیل و بتن نیز روکش‌ های محبوب مبلمان مدرن هستند.

خلاصه مطلب

کلمه “مدرن” یکی از پر استفاده ترین عبارات در دکوراسیون منزل است. سبک مدرن امروزی که اغلب با سبک معاصر اشتباه گرفته می شود، بر اساس یک جنبش طراحی است که در اواخر قرن بیستم متولد شد. مبلمان و دکورهای سبک مدرن بر اساس استفاده از مواد طبیعی، رنگ ‌های خنثی یا خاکی و حذف جزئیات غیرضروری انتخاب می شوند. در حالی که ممکن است طیف وسیعی از رنگ ها را در استایل های معاصر ببینید، سبک های مدرن، شامل استفاده از موارد تک رنگ هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *