دسته‌بندی نشده

قیمت مبل کلاسیک

قیمت مبل کلاسیک

ویژگی‌ها و خصوصیات مبل کلاسیک بین مبل راحتی و سلطنتی (استیل) قرار دارد به همین دلیل آن را نمی‌توان کاملا رسمی یا غیر رسمی نامید. مبل کلاسیک زیبایی‌های خاص خود را دارد از این رو تلاش می‌شود برای حفظ این زیبایی از جزئیات غافل نشد. جزئیات شامل نقش و نگارهای به کار رفته، جنس چوب و پارچه، رنگ بدنه، اسفنج موجود در نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه و غیره است. تمامی جزئیات بر قیمت مبل کلاسیک تاثیر می‌گذارند.

 

مبل راحتی کلاسیک

مبل کلاسیک جزو ظریف‌ترین انواع مبلمان است که در طراحی فرم بدنه، رنگ و پوشش مبل و نقش‌های پارچه هماهنگی و هارمونی ویژه ای دیده می‌شود. معمولا از چوب‌های گردو، چنار، راش و حتی چوب مصنوعی برای این نوع مبل استفاده می‌شود که دوام بالایی دارند و طرح پذیر هستند. چوب به کار رفته در مبل کلاسیک اندکی نسبت به مبل راحتی دارای نقش و نگارهای بیشتری است. منبت کاری‌ها و تاج‌های تراشیده آن را از مبل راحتی تفکیک می‌کند. برای جلوه بیشتر مبل‌های کلاسیک راحتی بهتر است از دکوراسیون مدرن کلاسیک استفاده کرد تا بیشتر و زیباتر به چشم بیایند.

مبل راحتی کلاسیک بیشتر به مبل راحتی و اسپرت نزدیک است که خصوصیات به کار رفته در آن بیشتر از مبل استیل می‌باشد. هرچقدر میزان کنده کاری‌ها بر روی چوب کمتر باشد، میزان چوب به کار رفته نسبت به پارچه کمتر بوده و همچنین مبل دارای تاج نباشد به سمت مبل‌های اسپرت و راحتی متمایل می‌شود. مبل راحتی کلاسیک را می‌توان مبل کلاسیک مدرن هم نامید. چنین مبل‌هایی همانند مبل راحتی قابلیت استفاده روزانه را دارند. چند نمونه از مبل‌های کلاسیک مدرن عبارتند از:

  • مبل دسته گرد انگلیسی (English Roll Arm): مبلمان دسته گرد انگلیسی
  • مبل لاوسون (Lawson)
  • مبل تاکسیدو (Tuxedo)
  • مبل مبل ستی (Settee)
  • کابریول (Cabriole)
  • چسترفیلد (Chesterfield)
  • کمل بک (Camelback)

 

قیمت مبل کلاسیک مدرن

 

قیمت مبل کلاسیک مدرن

مبلمان کلاسیک مدرن همانند سایر مبل‌های موجود در بازار قیمت ویژه خود را دارند. با توجه به اینکه مدل‌های مختلفی برای مبل کلاسیک مدرن وجود دارد، نمی‌توان قیمت خاصی را برای آن تعیین کرد. همچنین جنسیت جوب و پارچه هم بر روی آن تاثیر می‌گذارند. ایرانی یا غیر ایرانی بودن هم فاکتور‌های متعددی هستند که توسط آن‌ها قیمت تعیین می‌شود. قیمت مبل کلاسیک به طور متوسط از 30 میلیون تومان به بالا شروع می‌شود.

مطلب پیشنهادی: سبک دکوراسیون کلاسیک چیست

 

classic furniture2 min

 

قیمت مبل کلاسیک ترکیه

مبل‌های کلاسیک همیشه کالای ایرانی به شمار نمی‌آیند. نوع مدل و کشور سازنده در خرید مبل کلاسیک اهمیت می‌یابد. مبل کلاسیک ترکیه یکی از پر فروش‌ترین انواع مبل است که زیبایی ظاهری خاصی دارد.‌ طراحی مبل‌های کلاسیک ترکیه‌ای هیچ وقت از مد نمی‌افتد که این خود باعث محبوبیت آن می‌شود زیرا از آثار بزرگ و مطرح شرکت‌های اروپایی الگو برداری شده است.‌ مبل کلاسیک ترکیه ظاهری رسمی‌تر دارد و جزو لاکچری‌ترین نوع مبل ساخته شده کشور ترکیه به شمار می‌آید.

قیمت مبل‌های کلاسیک ترکیه‌ای همانند سایر مدل‌های مبل کلاسیک از عوامل متعددی تاثیر می‌گیرد اما به طور کل قیمت آن نسبت به سایر مبل‌های ترکیه‌ای بالاتر است. حدود قیمت مبل کلاسیک مدل ترک از حدود 40 و 50 میلیون تومان به بالا آغاز می‌شود.

 

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان و لوازم منزل کدام است ؟

طراحان دیمان بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی لوازم منزل می باشد که علاوه بر محصولات آن میتوانید هر طرح دلخواه خود را به کمک طراحان دیمان طراحی و پیاده سازی کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین شرکت تولید و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. به کمک شماره های زیر شما می توانید برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش اقدام کنید .

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

 

classic furniture3 min

 

قیمت مبل کلاسیک ساده

عده‌ای معتقدند هر چیزی در کمال سادگی زیباست. از سویی دیگر سبک کلاسیک، سبکی است که نیاز به تجملات و زرق و برق دارد. به همین دلیل سازندگان مبل به این فکر افتاده‌اند که نوعی از مبل‌های کلاسیک را تولید کنند که ساده باشند. در این نوع مبل کلاسیک ساده، منبت و کنده کاری‌ها در حداقل خود هستند. سادگی باعث می‌شود که مفهوم زیبایی در سادگی است بیش از پیش دریافته شود.

قیمت مبل کلاسیک که تحت تاثیر عواملی همچون جنس چوب، پارچه، مدل، کیفیت و تعداد ست قرار می‌گیرد در بازار ایران حدودا از 25 و 30 میلیون به بالا می‌باشد. طراحی دلنشین مبل‌های کلاسیک ساده باعث به وجود آمدن فضایی گرم و صمیمی در دکوراسیون خانه‌ها می‌شود. اگر به دکوراسیون‌های شلوغ علاقه ندارید با مبل کلاسیک ساده می‌توانید یک دکوراسیون مدرن کلاسیک و شیک بسازید.

 

classic furniture4 min

 

مبل کلاسیک جدید

خرید یک مبل مقاوم و با کیفیت جزو مهمترین سرمایه گذاری‌ها در هر خانه‌ای است. مبلمان کلاسیک از آن دسته مبل‌هایی است که در صورت نگهداری صحیح سال‌ها کار می‌کند. فقط برای حفظ و نگهداری بیشتر از این نوع مبلمان باید مرتب گرد و خاک آن‌ها را گرفت و بعضی اوقات از پولیش استفاده کرد. همچنین نباید در مجاورت مستقیم حرارت و سیستم تهویه قرار گیرند.

مطلب پیشنهادی: قوانین طراحی داخلی کلاسیک

مبل‌های کلاسیک ضمن حفظ اصالت و ویژگی‌های اصلی، هر روزه در حال تغییر هستند. گروه طراحان دیمان مفتخر است جدیدترین، شیک‌ترین و خاص‌ترین انواع مبل کلاسیک را ساخته و بازار ارائه دهد. همه افراد خاص پسند نام دیمان را بارها شنیده‌اند چرا که یک گروه موفق و خلاق است.

 

classic furniture5 min

 

مبل کلاسیک با طراحان دیمان

مبلمان نه تنها وسیله ای است که روزانه از آن استفاده می کنید بلکه اگر انتخاب درستی داشته باشید مبل با هر سبکی هماهنگ می شود. مبل کلاسیک سبک خاص خود را می‌خواهد که این نشان از اصالت آن دارد. گروه طراحان دیمان فعالیت خود را با رویکرد تولید مبل آغاز کرده است و اکنون با اشتیاقی بی پایان در زمینه طراحی و مشاوره، دکوراسیون و بازسازی با شور و شوق بی نظیر مشغول فعالیت است. هرچه از مبل کلاسیک انتظار دارید، از گروه دیمان بخواهید. ‌کافی است قیمت مبل کلاسیک گروه طراحان دیمان را با سایر گروه‌ها مقایسه کنید، قطعا از قیمت معقولانه و بسیار مناسب آن نسبت به سایر تولیدی‌ها شگفت زده خواهید شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *