سبک زندگی

خلق فضایی فوق جذاب با دکوراسیون مدرن کلاسیک

خلق فضایی فوق جذاب با دکوراسیون مدرن کلاسیک

در این بخش با ما همراه بمانید تا ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن کلاسیک بیشتر آشنا شوید.
هنگامی که زمان انتخاب طراحی داخلی خانه شما فرا می رسد، ممکن است خود را تحت تأثیر بسیاری از انتخاب های دکوراسیون موجود قرار دهید!
هنگامی که دقیقاً متوجه شدید که آیا می خواهید یک طراحی دکوراسیون کلاسیک تر یا مدرن تر داشته باشید، سپس می توانید بر اساس انتخاب خود تصمیم بگیرید، که به طور قابل توجهی زمینه را محدود می کند و ممکن است در نهایت تصمیم بگیرید که تلفیقی از این دو سبک طراحی دکوراسیون را به کار ببرید و یک دکوراسیون مدرن کلاسیک برای منزل خود ایجاد کنید.
این سبک از طراحی داخلی منزل را می توان به عنوان دکوراسیون داخلی مدرن 2022 معرفی کرد که ویژگی های منحصر به فردی داشته و باعث خلق فضایی فوق جذاب برای منزل شما خواهد شد.

سبک مدرن کلاسیک | تلفیق سبک کلاسیک و مدرن در دکوراسیون

طراحی داخلی مدرن معمولاً به دنبال ایجاد خطوط تمیز، یک پالت رنگی ساده و استفاده از موادی شامل فلز، شیشه و فولاد است. فضای داخلی مدرن سادگی را در تمام جزئیات داخلی از جمله مبلمان اعمال می کند. سبک طراحی داخلی کلاسیک نیز با الهام از یونانیان و رومیان باستان به عنوان ظریف و زیبا توصیف شده است که در هر عنصر به تعادل و ظرافت هارمونیک می رسد.

برای اینکه بتوانید به طراحی دکوراسیون مدرن کلاسیک برسد لازم است به چند نکته مهم در این زمینه توجه داشته باشید که در ادامه به این نکات اشاره کردیم:

1. پالت رنگی ساده

اول از همه، رنگ ها بخش بسیار مهمی از فضای دکوراسیون مدرن کلاسیک هستند. می توانید رنگ مبلمان، فضا یا دیوارها و همچنین، تزئینات یا نقاشی را ترکیب کنید. با این حال، پالت رنگی کامل در طراحی داخلی مدرن کلاسیک باید تا حد امکان ساده باشد. رنگ های اصلی این سبک خاکستری، نقره ای، سفید و همچنین مشکی هستند. به همین ترتیب، کاملاً متناسب با سایه های قهوه ای تیره و آبی است.

پالت رنگی ساده

2. اهمیت مصالح و متریال

برای ایجاد دکوراسیون مدرن کلاسیک لازم است که کمی از سبک مینیمال و ترکیبی از سبک مدرن را با مواد با کیفیت بالا ایجاد کنید. علاوه بر این، از مواد جامد طبیعی استفاده کنید که حس شیکی را به فضای داخلی کلاسیک مدرن می بخشد. به همین منظور، جزئیات طلایی، شیشه، مرمر، فلزات یا مخمل برای کالاهای نرم، یک انتخاب عالی برای این سبک طراحی داخلی جاودانه خواهند بود.
به عنوان مثال، در آشپزخانه و حمام، کفپوش سنگ طبیعی جذابیت دنیای قدیم را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، کفپوش های چوبی در اتاق نشیمن یا اتاق ناهارخوری حس و حال مدرن و جالبی را برای طراحی مینیمال تر ایجاد می کنند.

اهمیت مصالح و متریال

3. هر جزئیاتی مهم است

طبق گفته چالز ایمز: جزئیات فقط جزئیات نیستند. طرح را می سازند. بنابراین، در دکوراسیون مدرن کلاسیک، خطوط ساده، لوازم جانبی و تزیینات، قوی ترین ظاهر هستند. هر جزئیاتی در فضای داخلی خانه شما می تواند مکان شما را برجسته کند! تک گل در گلدان شیشه ای یا نقاشی هنری و همچنین نقاشی های مینیمالیستی روی دیوار یا بالش های طرح دار هندسی.

 

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان و لوازم منزل کدام است ؟

طراحان دیمان بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی لوازم منزل می باشد که علاوه بر محصولات آن میتوانید هر طرح دلخواه خود را به کمک طراحان دیمان طراحی و پیاده سازی کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین شرکت تولید و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. به کمک شماره های زیر شما می توانید برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش اقدام کنید .

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

 

هر جزئیاتی مهم است

4. مبلمان با کیفیت بالا

سبک طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن کلاسیک با طراحی خاص مبلمان مدرن کلاسیک خودنمایی می کند. از انتخاب متریال مبلمان گرفته تا رنگ ‌ها و جزئیات، مبلمان باکیفیت محیطی راحت و مدرن را در اطراف ایجاد می‌ کنند. به همین دلیل، لازم است در هنگام انتخاب مبلمان مدرن کلاسیک نهایت دقت و سلیقه را داشته باشید و سعی کنید به سراغ محصولات با کیفیت بروید.

مبلمان با کیفیت بالا

5. کفپوش

معمولا در مکان هایی با طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن کلاسیک، از فرش های دارای رنگ ملایم یا کف چوبی استفاده می شود. به همین دلیل فرش یا قالیچه جزییات بسیار مهمی هستند که حال و هوای منحصر به فردی در این سبک از طراحی داخلی ایجاد می کنند. فرش ‌های بربر آفریقایی، پوست و قالیچه‌ های سیزال مکزیکی، انتخاب ‌های محبوبی برای این سبک طراحی داخلی زیبا خواهند بود.

6. دیوارهای خنثی

دیوارها باید پس زمینه ای خنثی برای مکان شما باشند. بر این اساس، رنگ‌ های تمیز، خنثی، خاکی یا سفید های روشن بویی جاودانه و ظریف برای دکوراسیون مدرن کلاسیک به ارمغان می ‌آورند. این همان چیزی است که طراحی داخلی کلاسیک مدرن در مورد آن است. در واقع، دیوارهای خنثی محیط مناسبی را برای آثار هنری، تزئینات، آینه ها، نورپردازی دیوار یا مبلمان ایجاد می کنند.

دیوارهای خنثی

7. اضافه کردن جزئیات نمایشی و درام

در نهایت، طراحی مدرن عاشق نمایش است. یک درخشش جسورانه از رنگ ها، یک اثر هنری مدرن منحصر به فرد یا مبلمان منحصراً طراحی شده ، می توانند آخرین نقطه درام را برای فضای داخلی شما ایجاد کنند. با این حال، این جزئیات ی باید ویژگی یک اتاق باشد، نه لحن اصلی آن. بنابراین زیاد با آن بازی نکنید؛ زیرا فضای داخلی و دکوراسیون مدرن کلاسیک در مورد ظرافت و پیچیدگی است!

اضافه کردن جزئیات نمایشی و درام

خلاصه مطلب

با پیروی از این نکات، می‌توانید با ترکیب ایده‌ های کلاسیک با سبک ‌های مدرن ‌تر، از طرح‌های «سنتی» دور شوید و یک دکوراسیون مدرن کلاسیک منحصر به فرد و عالی برای فضای منزل خود ایجاد نمایید. اگرچه نتیجه نهایی کار، کاراکتری کلاسیک خواهد داشت، اما نوآورانه تر خواهد بود و لمس مدرن تری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *