در حال نمایش 10 نتیجه

بهترین فروشگاه برای خرید اینترنتی سرویس خواب

فرقی نمی کند چه قصد خرید تخت خواب یک نفره را داشته باشید و چه به دنبال خرید سرویس خواب ساده چوبی، خرید سرویس خواب خاص و مدرن باشید، در هر صورت می توانید با مراجعه به وب سایت طراحان دیمان، بهترین مدلهای تخت خواب یک نفره و دو نفره را ببینید، از قیمت سرویس خواب زیبا مطلع شوید و یک تجربه عالی از خرید سرویس خواب آنلاین داشته باشید.

گروه طراحان دیمان فعالیت خود را با رویکرد تولید مبلمان با سبک نیوکلاسیک در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد و در یک دهه ی گذشته با بهره گیری از هنر و خلاقیت متخصصان جوان خود، همواره تلاش کرده تا محصولات خاص، با کیفیت و منحصر به فرد طراحی و تولید کند. البته لازم به ذکر است که امکان سفارش طرح مدنظر خودتان نیز وجود دارد و گروه طراحان دیمان بهترین محصول را با توجه به ویژگی ها و طرح مد نظر شما طراحی و تولید خواهند کرد.

خرید سرویس خواب و تخت خواب مدرن

همه ما، به طور متوسط 26 سال از عمر خود را در خواب می گذرانیم و لازم است زمانی را که در خواب می گذاریم، یک سیستم خواب باکیفیت داشته باشیم و برای این منظور داشن یک تشک عالی و تخت خواب مناسب، می تواند بهترین گزینه باشد.

چارچوب تخت به عنوان سیستم پشتیبانی اصلی برای تشک شما عمل می کند، بنابراین بهتر است که یک مورد مناسب را برای موقعیت خود انتخاب کنید. پس اگر تصمیم به خرید سرویس خواب جدید دارید، لازم است قبل از هر کاری، به چند نکته کلیدی و مهم در رابطه با انتخاب و خرید سرویس خواب آشنا شوید تا بتوانید با توجه به آن، بهترین و مناسب ترین تخت خواب را تهیه کنید. در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا با این نکات کاربردی آشنا شوید و بهترین مرکز فروش تخت خواب را بشناسید.

نکات کلیدی برای خرید تخت خواب شیک

برای اینکه بهترین مدل تخت خواب که دارای کیفیت مناسبی باشد، لازم است چند نکته مهم و کلیدی را به خاطر داشته باشید.

خواب برای سلامت کلی بدن بسیار مهم است و بر جنبه های بی شماری از سلامت جسمی و روانی تأثیر می گذارد و لازم است یکی از نمونه های باکیفیت و عالی را انتخاب کنید. اما برای اینکه از کیفیت تخت خواب مطمئن شوید، چند مورد وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

  • ساخت و ساز سرویس خواب: چارچوب تخت چگونه کنار هم قرار می گیرد؟ آیا باید خودتان آن را مونتاژ کنید، و اگر چنین است، چقدر دشوار خواهد بود؟ آیا به ابزار خاصی نیاز دارد؟
  • مواد مورد استفاده برای ساخت سرویس خواب: آیا از مواد محکم و بادوام ساخته شده است؟ به خاطر طول عمر، بهتر است به جای کامپوزیت های چوبی یا پلاستیک، قابی را پیدا کنید که عمدتاً از گزینه های ماندگارتر مانند قاب چوبی جامد یا فریم فلزی ساخته شده باشد. این گزینه ها احتمال شکستگی کمتری دارند و در طول زمان در برابر سایش و پارگی بیشتر مقاومت خواهند کرد.
  • پایداری تحتحواب: آیا چارچوب تخت در جایی که روی زمین قرار می گیرد، کشش و پشتیبانی زیادی دارد؟ در حالت ایده ‌آل، باید به دنبال یک چارچوب تختخوابی باشید که هنگام فشار دادن یا تکیه دادن به آن چروک نخورد یا از این طرف به سمت دیگر حرکت نکند و برای ماندن در جای خود نیازی به حمایت اضافی نداشته باشد.
  • تکیه گاه: آیا فریم تخت از بالا به پایین به اندازه کافی برای تشک شما پشتیبانی دارد؟ آیا تکیه گاه های اضافی زیر تخت برای تثبیت قسمت مرکزی تشک وجود دارد؟ زیرا بدون حمایت کافی، تشک شما ممکن است به مرور زمان آویزان شود یا شکل خود را از دست بدهد.
  • قسمت تاج تخت خواب: تخته بالای تخت، می تواند پشتیبانی اضافی از پشت و گردن را فراهم کند، از آسیب دیدن دیوار جلوگیری کند و دکوراسیون اتاق شما را زیباتر کند. برخی از فریم‌ های تخت با تخته سر متصل هستند، در حالی که برخی دیگر از تخته‌ های جدا شدنی پشتیبانی می‌ کنند.
  • اندازه تخت خواب: به طور کلی، در هنگام خرید تختخواب، باید آن را متناسب با اندازه تشک مورد نظر خود، انتخاب کنید. اگرچه برخی از اندازه‌ ها ممکن است شبیه به نظر بیایند، اما برای هر یک از متداول‌ ترین اندازه ‌های تشک تفاوت‌ هایی در اندازه ‌گیری ‌ها وجود دارد، بنابراین به یک تختخوابی نیاز دارید که به خوبی با اندازه تشک مطابقت داشته باشد. مثلا ممکن است با توجه به اندازه اتاق خوابخ ود نیاز به خرید تخت خواب عرض 120 داشته باشید و یا اینکه خرید تخت خواب 180 گزینه بهتری برایتان باشد.

علاوه بر این، لازم است در هنگام خرید تختخواب جدید، اندازه اتاقی که تخت در آن قرار دارد و فضایی که در اطراف آن نیاز دارید را در نظر بگیرید.

  • ارتفاع تخت خواب: یکی دیگر از جنبه های مربوط به اندازه تخت خواب، ارتفاع آن است. در حالی که بسیاری از فریم ‌های تخت تقریباً در ارتفاع زانوهای شما قرار دارند، اما ممکن است، جنبه‌ های خاصی از زندگی شما بر ارتفاع تخت مناسب تأثیر بگذارد. برای مثال، اگر تحرک محدودی دارید، مهم است که تختی را انتخاب کنید که به راحتی از آن بالا رفته و از آن خارج شوید. یک آزمایش آسان برای اندازه گیری ارتفاع ایده آل تخت این است که روی صندلی بنشینید که پاهای شما به راحتی روی زمین قرار بگیرد و سپس ارتفاع صندلی را اندازه گیری کنید. اگر ترکیب ارتفاع تخت و تشک شما بیش از حد بلند باشد، ممکن است هنگام خواب مشکل ایجاد کند.

خرید سرویس خواب زیبا و لاکچری

هنگامی که معیارهای جستجوی خود برای خرید تختخواب را محدود کردید، باید در نظر بگیرید که چه سبک قاب تخت برای فضای خواب فعلی شما مناسب است. زیبا ترین مدل های سرویس خواب را میتوانید از وبسایت طراحان دیمان تهیه کنید.

سرویس خواب فرانسوی حصیری:

خرید سرویس خواب فرانسوی حصیری

سرویس خواب لویی ابزاری:

سرویس خواب لویی ابزاری

خرید سرویس خواب از شرکت طراحان دیمان

شما می توانید برای خرید تخت خواب عروس و داماد و یا خرید تخت خواب کمجا و مطلع شدن از قیمت تخت خواب جدید، به وب سایت طراحان دیمان سر بزنید و یک خرید عالی و مطمئن داشته باشید.

برای ارتباط با طراحان دیمان و استفاده از خدمات مشاوره رایگان در زمینه چیدمان از روش‌های زیر اقدام نمایید:

  • آدرس: ولیعصر، بالاتر از جام جم، کوچه پروین، پلاک 39، واحد 2
  • تلفن همراه: 09904837182
  • آدرس وب سایت: https://dimandesign.com/

فروشگاه دیمان دیزاین همچنین آماده ارائه مشاوره چیدمان منزل و خدمات فروش سرویس خواب به مشتریان عزیز می باشد.

امکان سفارش طرح مدنظر خودتان از طراحان دیمان

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

خرید انواع سرویس خواب مدرن

راهنمای خرید سرویس خواب

راهنمای خرید سرویس خواب

سرویس خواب یکی از مهم ترین لوازم اتاق خواب به حساب می آید. برای داشتن یک اتاق خواب با دکوراسیونی جذاب نیاز است که حتما از یک سری لوازم و وسایل ازجمله سرویس خواب استفاده کرده تا بتوانید یک دکور شکیل و زیبا و متناسب با سلیقه خود داشته باشید. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که سرویس خواب کامل شامل چه لوازمی است و یا برای انتخاب سرویس خواب مناسب باید به چه نکاتی توجه کرد و چه جنسی برای سرویس خواب مناسب تر است؟

در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع سرویس خواب و راهنمای خرید سرویس خواب + عکس جدیدترین مدل ها آشنا شوید:

سرویس خواب شامل چه لوازمی است؟

به طور کلی سرویس خواب شامل یک تخت یک نفره و یا دو نفره، پاتختی و یک آیینه کنسول و یا همان میز آرایش و دراور است، البته لوازم دیگری همچون کمد لباس و پاف نیز از جمله لوازمی هستند که با سرویس خواب به صورت ست ساخته می شوند و برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب خود می توانید با توجه به سلیقه شخصی و نیازتان این وسایل را نیز انتخاب کنید و یا به همان ست تخت خواب و آیینه کنسول اکتفا کنید.

سرویس خواب شامل چه لوازمی است؟

انواع جنس سرویس خواب

سرویس خواب با جنس های مختلفی همچون چوب، ام دی اف، ملامینه، فلز و غیره ساخته می شود که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و می توانید با توجه به بودجه مورد نظر و سلیقه شخصی خود هر نمونه از این جنس ها را برای سرویس خواب انتخاب کنید. جنس چوب طبیعی به دلیل کیفیت و مقاومت بالای آن از قیمت بیشتری نسبت به سایر انواع جنس ها برخوردار است. برای ساخت سرویس خواب کلاسیک عموما از جنس چوب های طبیعی و با کیفیت مانند گردو، راش، افرا و غیره استفاده می شود. این نوع سرویس خواب دارای تزیینات و منبت کاری های برجسته و ظاهری مجلل و شیک است و در انواع رنگ ها ساخته می شود.

انواع جنس سرویس خواب

ام دی اف نیز جزو انواع جنس های با کیفیت به حساب می آید. در واقع ام دی اف ورقه های فشرده شده از جنس خرده چوب است که با چسب های مخصوص به یکدیگر فشرده شده و دارای یک روکش است. ورقه ام دی اف با طرح ها و رنگ های مختلفی وجود داشته و کیفیت بالایی نیز نسبت به جنس ملامینه و یا وکیوم دارد.

ملامینه و یا وکیوم نیز مانند ام دی اف به صورت ورقه ای هستند و از خرده چوب های فشرده شده با چسب های مخصوص ساخته می شوند و دارای روکش با طرح ها و رنگهای مختلفی هستند. سرویس خواب وکیوم و ملامینه از کیفیت پایینتری نسبت به ام دی اف برخوردار هستند و قیمت کمتری نیز دارند. از جنس های ام دی اف و ملامینه بیشتر برای ساخت سرویس خواب مینیمال به دلیل ساده بودن طراحی آن استفاده می شود.

سرویس خواب فلزی مدرن

علاوه بر انواع جنس های چوب و ام دی اف از فلز نیز برای ساخت سرویس خواب به ویژه تخت خواب استفاده می شود. سرویس خواب فلزی مدرن نیز یکی از جدیدترین انواع جنس های سرویس خواب است که از فلزات با طرح های مختلف برای ساخت آن استفاده می شود و حتما برای آنکه کیفیت بالایی داشته باشد بهتر است که از فلزات محکم و با رنگ کاری های مرغوب استفاده شود تا با گذشت زمان دچار آسیب و یا خوردگی نشوند.

طرح های جدید سرویس خواب

انواع طرح های سرویس خواب

سرویس خواب ها  با طرح ها و تنوع بسیار بالایی تولید می شوند و با توجه به شخصی که قرار است از آن استفاده کند و سن و جنسیت او طرح سرویس خواب نیز متفاوت است. به عنوان مثال سرویس خواب کودک نسبت به سایر انواع سرویس خواب ها از رنگهای متنوع و بیشتری در طراحی آن استفاده می شود، همچنین در ساخت سرویس خواب نوزاد باید سعی شود کمتر از گوشه های تیز و زاویه دار استفاده شود و همچنین ارتفاع تخت نیز خیلی بلند نباشد و تخت خواب دارای حفاظ بوده تا از کودک در هنگام خواب و یا بازی محافظت کند. سرویس خواب کودک دخترانه اغلب با رنگهای شاد و دخترانه مانند صورتی، سفید، یاسی و غیره ساخته می شود و متناسب با روحیات دخترانه است، همچنین سرویس خواب کودک پسرانه با طرح های خاص پسرانه و با رنگهای آبی، قرمز و غیره ظاهری کاملا پسرانه داشته و متناسب با سلیقه و روحیات پسرانه است.

سرویس خواب اسپرت بچگانه

سرویس خواب یک نفره اسپرت و یا دو نفره جزو پرطرفدارترین نوع سرویس خواب ها هستند و به دلیل تنوع بالای طرح و رنگی که دارند بیشتر مورد توجه جوانان قرار می گیرند. سرویس خواب اسپرت اغلب با طرح های ساده ساخته شده و با انواع جنس های چوب و ام دی اف و غیره تولید می شوند.

نکات خرید سرویس خواب

با توجه به توضیحاتی که راجع به انواع جنس های سرویس خواب و طرح های مختلف آن داده شد. اولین نکته در هنگام خرید سرویس خواب توجه به مقدار بودجه مورد نظر است تا بتوانید یک سرویس خواب با قیمت مناسب انتخاب کنید. همچنین با توجه به نیاز خود و ابعاد اتاق خواب مورد نظر می توانید علاوه بر تخت خواب از آینه دراور، پاتختی، کمد لباس و یا پاف نیز برای دکوراسیون اتاق خواب خود به صورت ست انتخاب کنید.

بهترین جنس سرویس خواب

نکته قابل توجه دیگر در هنگام انتخاب سرویس خواب مورد نظر توجه به جنس و کیفیت سرویس خواب است، همانطور که گفته شد چوب طبیعی گردو و راش و غیره جزو با کیفیت ترین جنس های مورد استفاده برای سرویس خواب است که از دوام بالایی نیز برخوردار هستند. البته جنس های دیگر مانند ام دی اف، ملامینه، وکیوم و فلز نیز اگر با کیفیت بالایی انتخاب شوند، دوام و ماندگاری خوبی دارند. علاوه بر این دقت داشته باشید تا یراق آلات مورد استفاده در سرویس خواب مانند دستگیره ها، ریل کشو ها و غیره نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در طولانی مدت دچار آسیب و شکستگی نشوند.

در هنگام خرید سرویس خواب دقت داشته باشید تا از یک فروشگاه و تولید کننده معتبر خرید خود را انجام دهید تا با اطمینان کافی از کیفیت و جنس قطعات به کار رفته در محصول مورد نظر و داشتن گارانتی معتبر در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و یا گارانتی کالا استفاده کنید.

خرید تخت خواب

خرید پاتختی

خرید میز آرایش