سبک زندگی

جدیدترین روش های چیدمان مبل روبروی تلویزیون کدامند؟

طراحی داخلی مدرن لاکچری

این یک واقعیت ساده است که برای بسیاری از ما، تلوزیون، نقطه کانونی اصلی در اتاق نشیمن است. اما طراحی‌های اتاق نشیمن می‌توانند عملکردهای مختلفی داشته باشند و به معنای واقعی کلمه، در همه شکل‌ها و اندازه‌ها هستند! برخی از اتاق‌‌های نشیمن دارای شومینه، پنجره‌ های کف تا سقف یا دیوارهایی با زاویه‌‌ای عجیب هستند که به خوبی برای تماشای تلویزیون مناسب نیستند و برای بسیاری از مردم این روزها، تلویزیون محل اصلی تجمع در خانه است و به فضایی بزرگ برای جمع شدن و گذراندن اوقات خود با تماشای تلویزیون نیاز دارند . بنابراین یافتن مکانی برای قرار دادن تلویزیون بدون به خطر انداختن چیدمان مبلمان و دکوراسیون، می‌تواند یک چالش باشد. به همین دلیل است که پیدا کردن بهترین و جدیدترین روش ها برای ایجاد یک طراحی داخلی مدرن لاکچری و چیدمان منزل به سبک ایرانی به یکی از دغدغه های اصلی در چیدمان منزل برای ما تبدیل شده است.

در ادامه این مطلب از دیمان دیزاین ، چند نکته برای طراحی داخلی مدرن لاکچری و چیدمان مبل روبروی تلوزیون آماده کرده‌ایم که می‌توانید با استفاده از این نکات، بهترین و مناسب ترین چیدمان را برای تی وی روم یا اتاق نشیمین خود ایجاد کنید و چیدمان منزل به سبک ایرانی داشته باشید.

نکات عالی و کاربردی برای قرار دادن تلویزیون در اتاق نشیمن

برای اینکه هم طراحی داخلی مدرن لاکچری داشته باشید و هم چیدمان اتاق نشیمن و تی روم کارایی خیلی خوبی داشته باشد و هم از نظر زیبایی بسیار خیره کننده و عالی باشد ، لازم است در هنگام قرار دادن مبل روبروی تلوزیون در چیدمان منزل به سبک ایرانی به چند نکته کلیدی و مهم که در ادامه به آن اشاره کردیم، توجه داشته باشید:

منبع برق

نزدیک ترین منبع برق را به جایی که می خواهید تلویزیون را در چیدمان اتاق نشمین خود را قرار دهید پیدا کنید. مطمئن شوید که منبع تغذیه کافی برای رسیدگی به هر وسیله اضافی مانند پخش کننده‌های بلوری و سیستم‌های صوتی وجود دارد. همچنین محل قرارگیری پنجره‌ها و میزان تابش نور صفحه را در نظر بگیرید.

فاصله گذاری

اول از همه، همیشه بهتر است در هنگام طراحی داخلی مدرن لاکچری و چیدمان مبل روبروی تلوزیون، سعی کنید تلویزیون را در سطح چشم قرار دهید. با این کار، وقتی نشسته‌اید ، با نگاه کردن به بالا یا پایین برای دیدن صفحه تلوزیون، به گردن یا چشمان خود فشار نیاورید. معمولاً فاصله حدود 4 فوتی از زمین برای قرار دادن تلوزیون خوب است. سپس عرض مورب صفحه را در سه ضرب کنید تا بهترین فاصله دید مشخص شود.

 

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان و لوازم منزل کدام است ؟

طراحان دیمان بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی لوازم منزل می باشد که علاوه بر محصولات آن میتوانید هر طرح دلخواه خود را به کمک طراحان دیمان طراحی و پیاده سازی کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین شرکت تولید و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. به کمک شماره های زیر شما می توانید برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش اقدام کنید .

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

انتخاب نقطه کانونی

اگر در طراحی داخلی مدرن لاکچری، تلویزیون نقطه کانونی شماست، آن را در مرکز چیدمان اتاق نشیمن قرار دهید. اگر نقطه کانونی دیگری مانند یک شومینه یا یک پنجره زیبا دارید، در هنگام چیدمان مبل روبروی تلوزیون در چیدمان منزل به سبک ایرانی، به فکر قرار دادن آن بر روی دیوار مجاور نقطه کانونی باشید تا همچنان بتوان به راحتی تلوزیون را مشاهده کرد.

ادغام کردن تلویزیون در دکوراسیون

تلویزیون خود را با قرار دادن آن بر روی یک واحد مانند قفسه کتاب و احاطه کردن آن با کتاب‌ها، اشیا و عکس ها در دکوراسیون خود بگنجانید. برای ادغام بهتر می‌توانید آن را با یک دیوار گالری عکاسی یا هنری در قاب‌های سیاه احاطه کنید .

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

چیدمان مبل روبروی تلوزیون در یک اتاق خانوادگی

در طراحی داخلی مدرن لاکچری، ممکن است یک اتاق خانوادگی به طور خاص برای تماشای تلویزیون طراحی شده باشد، این اتاق احتمالاً راحت‌ترین اتاق برای چیدمان مبلمان است. با این حال، از آنجایی که اتاق‌ها در هر شکل و اندازه‌ای هستند، ما به طور کلی در مورد چیدمان مبل روبروی تلوزیون در این مدل از اتاق صحبت خواهیم کرد.

  1. با دانستن اینکه تلویزیون را به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته‌اید، در هنگام تصمیم گیری برای چیدمان منزل به سبک ایرانی، ابتدا به اطراف اتاق خود نگاه کنید و به صورت بصری مشخص کنید که تلویزیون می‌تواند روی کدام دیوار قرار گیرد، جایی که با نشستن بر روی هر صندلی در اتاق، می‌تواند آن را ببیند. این مهمترین قدم اول برای طراحی داخلی مدرن لاکچری و چیدمان مبل روبروی تلوزیون است، پس کمی فکر کنید.
  1. در مرحله بعد، اگر با مبلمان موجود کار می‌کنید یا مبلمان جدیدی برای چیدمان منزل به سبک ایرانی می‌خرید، تصمیم بگیرید که کدامیک از مبلمان، کاناپه یا صندلی روی دیوارهای اتاق بهترین کاربرد را دارند. توجه داشته باشید که در هنگام چیدمان مبلمان ، دیوارهای بلندتر معمولاً برای کاناپه‌ها مناسب هستند و فضاهای کوچکتر با قرار دادن یک صندلی راحتی کامل خواهند شد.
  1. در هنگام طراحی داخلی مدرن لاکچری و چیدمان مبل روبروی تلوزیون، مناطق عبوری را مسدود نکنید و یک جریان شفاف و راحت در فضای اتاق در نظر بگیرید. به عبارت دیگر، مبلمان را طوری قرار ندهید که به محض اینکه شخصی در اتاق راه می‌رود، مجبور شود برای ادامه کار در اطراف اتاق قدم بزند. در عوض، «جریان» را به سمت درگاه باز نگه دارید.
  1. اگر اتاق شما بلند و باریک است و دو دیوار بلند دارد، بهتر است برای چیدمان مبلمان یک کاناپه را روی یک دیوار و یک کاناپه دیگر را روی دیوار دیگر امتحان کنید، سپس صندلی ها را مطابق با کاناپه‌ها قرار دهید.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

بهترین روش برای چیدمان مبلمان روبروی تلوزیون

اگر تصمیم دارید طراحی داخلی مدرن لاکچری برای فضای تی وی روم یا نشمین منزل خود داشته باشید و این فضا را به گونه‌ای طراحی کنید که هم بتوانید بهترین مدل مبلمان را تهیه کنید و هم فضای دلنشین و آرام برای تماشای تلویزیون داشته باشید، بهترین پیشنهاد این است که از یک گروه متخصص و حرفه ای در رابطه با چیدمان و انتخاب مبلمان برای فضای منزل خود مشورت بگیرید و بعد بهترین و مناسب ترین مدل از مبلمان را تهیه کنید.

شرکت طراحان دیمان در سال 1391 توسط کادر مجرب طراحی و تولید مبلمان و مصنوعات چوبی در سبک نئوکلاسیک آغاز به کار کرده است. این گروه در تولید انواع مبلمان از چوب راش درجه یک، پارچه مرغوب انگلیسی و ترک و بهترین و مدرن ‌ترین روش ‌‌های رنگ ‌آمیزی استفاده می‌کنند و به دلیل اطمیانی که از کیفیت تولید و طراحی کارهایشان دارند، محصولات دیمان را به مدت 3 سال ضمانت می کنند. گروه طراحان دیمان، مشاوره رایگان چیدمان را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند تا بتوانند بهترین و مناسب ترین مدل مبلمان را برای فضایی که در اختیار دارند، تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *