سبک زندگی

بهترین شرکت طراحی مبل راحتی کدام است؟

بهترین شرکت طراحی مبل راحتی کدام است؟

مبلمان فضای زیادی در خانه اشغال می کند، از این نظر نحوه تزیین و طراحی مبل از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد اصول طراحی مبل راحتی منزل صحبت کنیم. برای بررسی طراحی مبل راحتی  تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی اولیه مبلمان خانه نه تنها کارایی فضا را افزایش می دهد، بلکه سبک و شخصیت آن محیط را نیز نشان می دهد. از نظر ظاهر و زیبایی، مبلمان در طول زمان تغییرات زیادی کرده است، خوشبختانه بسیاری از سبک های امروزی مورد پسند مردم قرار گرفته است.

شرکت طراحی مبل راحتی خانه

مبلمان راحتی از انواع مبلمانی است که به دلیل راحتی زیاد باعث رفع خستگی روزانه و احساس آرامش در هنگام تکیه دادن آن می شود.این مبلمان در دو مدل نیمه راحت و کاملا راحت تولید می شود. مبل های نیمه راحتی تا حدودی رسمی هستند و برای پذیرایی از مهمانان و همچنین استفاده شخصی مناسب هستند، اما مبل های راحتی به دلیل تنوع در طرح، رنگ و متریال برای هر چیدمان داخلی طراحی شده اند.

شما می توانید با خیال راحت طراحی مبلمان منزل خود را به طراحان دیمان بسپارید و از خدمات بی نظیر این مجموعه نهایت بهره را ببرید.

 

شرکت طراحی مبل راحتی استیل

شرکت طراحی مبل راحتی استیل

این مدل مبلمان که بهترین انتخاب برای خانه های بزرگ محسوب می شود، به دلیل ساختار نجیبی که دارد گزینه مناسبی برای افرادی است که ترجیح می دهند به سبک اصیل زندگی کنند. این مبل ها که دسته و پایه های مختلفی دارند پر از نقش و نگارهای دست ساز هستند. پشتی مبل هایشان بلند و بلند است.

این نوع مبلمان فضای زیادی از خانه را اشغال می کند، بنابراین برای بهتر و شیک جلوه دادن مبلمان به فضای کافی بین مبلمان نیاز است.

شرکت طراحی مبل راحتی شکل L

مبلمان ال برای خانه های کوچکی که هم کم عمق و هم کوتاه هستند و از نظر اندازه بدنه و ارتفاع پشتی فضای کمی را اشغال می کنند گزینه مناسبی است. خیلی بهتر است که بدون پا باشند تا قدشان تا حد امکان کم باشد، بنابراین در انتخاب مبل برای خانه کوچکتان به ابعاد پاها، بدن و پشت دقت کنید.

مبلمان ال بسیار شیک است و برای دکوراسیون مدرن استفاده می شود. این نوع مبلمان هم حال و هوای خاصی به دکوراسیون منزل شما می بخشد و هم ارتباط نزدیک تری بین مهمانان شما برقرار می کند.

انتخاب پارچه مناسب برای طراحی مبل راحتی

رنگ پارچه باید با سایر قسمت های خانه مانند پرده، میز ناهارخوری، رنگ دیوار هماهنگی داشته باشد همچنین شرایط خانه خود را در نظر بگیرید رنگ های تیره را ترجیح دهید. طراحی مبلمان منزل شما را زیبا جلوه می دهد.

پارچه مبل چرمی

پارچه مبل چرمی عموما در فضاهای اداری استفاده می شود اما از این پارچه می توان برای منازل هم استفاده کرد که در ادامه در مورد برخی از ویژگی های خاص پارچه چرمی صحبت خواهیم کرد:

  • جلوه ای شیک و رسمی
  • پایدار در برابر نفوذ آب
  • انتقال احساس گرما در تابستان و سرما در زمستان
  • شرایط نگهداری خاص

پارچه مبل نخی

پارچه مبل نخی دارای بافت طبیعی است که به دلیل خواص بافت مطلوب یکی از بهترین انتخاب ها برای مبلمان راحتی است و از ویژگی های اصلی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا
  • نگهداری آسان
  • قابل شستشو با آب و مواد شوینده
  • آسان برای رنگ آمیزی
  • امکان تغییر رنگ در برابر نور مستقیم خورشید
  • مقاومت بالا در برابر اصطکاک

پارچه مبل کتان

پارچه مبل کتان ظاهر ساده تری دارد و انتخابی عالی برای طراحی دکوراسیون مینیمال محسوب می شود. البته اگر حیوان خانگی دارید این پارچه را انتخاب نکنید زیرا موهای حیوانات را جذب می کند و از دیگر خواص این پارچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بافت یکنواختی دارد
  • برای انواع مبلمان استفاده می شود
  • بافت پارچه طبیعی

3 ایده برای چیدمان مبلمان منزل

همانطور که قبلاً گفتیم، انتخاب کالای خانگی کار ساده ای نیست و باید در هنگام انتخاب به عوامل زیادی توجه کرد. به عنوان مثال یک مبل بزرگ زیبایی خود را در یک فضای بزرگ نشان می دهد نه در یک محیط کوچک، بنابراین باید به ابعاد مبلمان توجه کنید یا جنس صندلی یا مبلمان را در نظر بگیرید.

برای ساخت مبل و صندلی از مواد مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال، باید در نظر بگیرید که آیا مبلمان چوبی حکاکی شده یا مبل کاملاً پارچه ای برای خانه شما مناسب است یا خیر. دو مدل صندلی مختلف نباید در کنار هم قرار گیرند. البته راحتی مبلمان هم موضوع بسیار مهمی است و باید به آن توجه کرد!

چیدمان مبلمان به سبک ایتالیایی

طراحی ایتالیایی در تمام دنیا و در هر زمینه ای حرف اول را می زند و طراحی دکوراسیون و چیدمان مبلمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. چیدمان مبلمان به سبک ایتالیایی به شاخه های مختلفی از جمله آنتیک، کلاسیک، آفرودیتی، کلاسیک اروپایی و مدرن تقسیم می شود.

مبلمان بسیار پر زرق و برق و چشم نواز در سبک آنتیک استفاده می شود. سبک آفرودیت ایتالیایی شبیه به سبک زنانه است، با این تفاوت که از مبلمان طراح مدرن استفاده نمی شود. برعکس، همه چیز کلاسیک است. یعنی مبلمان کلاسیک به رنگ قرمز، نارنجی یا بنفش و با لبه های گرد!

چیدمان مبلمان به سبک روستیک

کلمه «روستیک» ریشه لاتین دارد و به معنای روستایی و غیر شهری است. این سبک دکوراسیون در اواسط قرن هجدهم در انگلستان شکل گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد. در دکوراسیون روستیک از مواد طبیعی مانند چوب، سنگ و فلز استفاده شده است که نماد زیبایی و سادگی طبیعت است.

فلسفه این سبک دکوراسیون نسبتا ساده است: “زیبایی طبیعت خانه شما را گرم و آرام می کند.” مبلمان روستیک از چوب خام و رنگ نشده ساخته شده اند و هیچ اثری از کنده کاری ندارند. مبلمان روستایی مانند صنایع دستی است! دکوراسیون روستیک نیز مدرن شده است. در دکوراسیون مدرن روستیک، عناصر روستیک و عناصر مدرن در کنار هم قرار می گیرند.

چیدمان مبلمان به سبک ژاپنی

در دنیای مدرن، سبک دکوراسیون منزل بسیار تغییر کرده است و مردم به سبک های ساده و شیک روی آورده اند. دکوراسیون مدرن بسیار شبیه به دکوراسیون ژاپنی است. با این حال، به ندرت به شباهت دکوراسیون مدرن و دکوراسیون ژاپنی باستان اشاره می شود.

سبک دکوراسیون ژاپنی در دهه 1400 ظهور کرد و در طول زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است. خانه هایی با دکوراسیون ژاپنی بسیار تمیز و دارای آرامش طبیعت هستند. مبلمان ژاپنی چوبی است و معمولاً از سدر، بامبو و افرا ساخته می شود. مبلمان ژاپنی مانند مبلمان مدرنی که به این سبک طراحی شده اند، پایه کوتاهی دارند و تا سطح زمین کم می باشند.

آخرین کلمه

طراحی اولیه مبلمان منزل نقش اساسی در زیباسازی فضای منزل شما دارد، بنابراین محل قرارگیری دکوراسیون داخلی منزل اهمیت دارد. طراحی مبلمان منزل یک کار هوشمندانه برای زیباتر کردن خانه شما است.

خرید مبل راحتی از فروشگاه های معتبر

با خرید از یک فروشگاه و یا تولید کننده معتبر و با سابقه در این زمینه می توانید با اطمینان کامل از کیفیت محصول مورد نظر خرید خود را انجام دهید و اگر مبلمان مورد نظر دارای گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش باشد، با خیالی آسوده در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از گارنتی و یا خدمات پس از فروش استفاده کنید.  اگر چه مبلمان تولید شده از چوب های مرغوب و جنس پارچه با کیفیت هزینه بیشتری نسبت به سایر انواع مبلمان دارد اما توجه داشته باشید که در این صورت هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض در مدت زمان طولانی کاهش می یابد.

گروه تولیدی طراحان دیمان به دلیل اطمینانی که از کیفیت محصولات دیمان دارد، تمامی محصولات را به مدت 3 سال گارانتی می کند. همچنین شرکت طراحی مبل راحتی طراحان دیمان به شما در زمینه طراحی، تولید و ساخت مبلمان و چیدمان منزل همچنین در زمینه بازسازی و طراحی داخلی، مشاوره رایگان ارائه می دهد.

. با بررسی نمونه های مجموعه دیمان، می توانید با انتخاب مبلمان مناسب با محیط منزل و میزان فضایی که در اختیار دارید، بهترین نوع مبلمان را خریداری کنید. برای بهره مندی از دانش تیم حرفه ای و مجرب ما در طراحی مدرن ترین مبلمان منزل، کافی است با مجموعه دیمان تماس بگیرید و مبل مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *