دسته‌بندی نشده

بازسازی خانه های قدیمی

بازسازی خانه های قدیمی

بازسازی خانه های قدیمی با کمترین هزینه

یکی از رایج ترین توصیه هایی که در صنعت املاک و مستغلات شنیده می شود این است که ملک خود را بازسازی کنید تا ارزش مکل بیشتر شود. اما معمولا این سوال ایجاد می شود که برای نوسازی و بازسازی خانه های قدیمی، چگونه و برای چه چیزی هزینه کنیم تا به ملک خود مزیت بیشتری بدهیم. تنها با چند مهارت ساده می توانید به راحتی ارزش خانه خود را از طریق برخی بازسازی های ساده و کم هزینه، برای سود عالی بهبود بخشید.

در ادامه این بخش، چند راهکار کاربردی و مفید برای بازسازی خانه های  قدیمی که  ساده و کم هزینه هستند، آورده شده است.

چگونه خانه های قدیمی را بازسازی کنیم؟

برای اینکه بتوانید بازسازی خانه قدیمی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، بهترین کار این است که فضای داخلی را به چند بخش تقسیم کرده و عملیات بازسازی و نوسازی را متناسب با نیازهای فضایی که در اختیار دارید انجام دهید. در ادامه چند نمونه از این بازسازی ها را بیان کرده ایم:

روش بازسازی خانه های قدیمی در آشپرخانه

آشپرخانه قلب و روح هر خانه است و بازسازی آشپزخانه شما یک تغییر آسان و چشمگیر را ایجاد می کند و در هنگام فروش ملک نیز تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

 

  • تغییر پیشخوان یا صفحه روی کابینت ها: بیرون آوردن پیشخوان قدیمی و فرسوده و جایگزینی آن با یک پیشخوان جدید، ساده و شیک کار نسبتاً ساده ای است که باعث می شود فضای آشپزخانه زیباتر و جدیدتر و مرتب تر به نظر برسد.

 

  • تغییر رنگ کابینت آشپزخانه: برای اینکه فضای آشپرخانه بعد از بازسازی خانه قدیمی، شیک و مد روز دیده شود، می توانید درب های کابینت را تغییر دهید و یا با رنگ آمیزی مجدد، ظاهری جدید و زیبا برای کابینت ها ایجاد کنید.

 

  • تغییر دستگیره ها: یک راه حل آسان برای هر آشپزخانه فرسوده و قدیمی این است که با استفاده از یک پیچ گوشتی، از شر دستگیره های قدیمی خلاص شوید و آنها را با دستگیره های جدید جایگزین کنید.

 

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان و لوازم منزل کدام است ؟

طراحان دیمان بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی لوازم منزل می باشد که علاوه بر محصولات آن میتوانید هر طرح دلخواه خود را به کمک طراحان دیمان طراحی و پیاده سازی کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین شرکت تولید و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. به کمک شماره های زیر شما می توانید برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش اقدام کنید .

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

 

روش بازسازی خانه های قدیمی در آشپرخانه

 

بیشتر بخوانید: اصول چیدمان منزل به سبک ایرانی

 

ایده بازسازی خانه های قدیمی در سرویس های بهداشتی

اگرچه می توانید در هنگام بازسازی خانه قدیمی، برخی از فضاهای موجود را نادیده بگیرید اما سرویس بهداشتی و حمام از جمله قسمت های حساسی هستند که لازم است توجه ویژه ای به آن داشته باشید. حمام کثیف عموماً آزار دهنده است و در صورت عدم مراقبت می تواند برای ارزش ملک شما مخرب باشد. برای این منظور می توانید از تغییرات زیر برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید:

 

  • تغییر شیرآلات: تعویض دستگیره های شیرآلات قدیمی و سر دوش می تواند به راحتی ظاهر حمام شما را از کپک زده و کهنه به جدید و مدرن تغییر دهد.

 

  • تغییر کاشی ها: بازسازی کف حمام و سرویس بهداشتی، راهی مطمئن برای تقویت کامل ظاهر حمام است. استفاده از کاشی های بزرگ و رنگ روشن می تواند حمام و سرویس بهداشتی را جادارتر و جذاب تر نشان دهد.

 

    • تغییر در لوله کشی: برای اینکه مطمئن شوید که بازسازی خانه های قدیمی به بهترین شکل ممکن انجام می شود و هیچ مشکلی برای چند سال آینده نخواهید داشت، می توانید لوله کشی های سرویس بهداشتی و حمام را تعویض کنید و از لوله کشی جدید و با کیفیت استفاده کنید.

 

  • بازسازی خانه های قدیمی در سرویس های بهداشتی

    ایده بازسازی خانه های قدیمی برای فضای نشمین

    برای اینکه خانه خود را بدون نیاز به گذر از هر گوشه و کناری راحت و جدید نشان دهید، در اینجا چند قانون کلی وجود دارد که باید هنگام بازسازی خانه ی قدیمی و بازسازی فضاهای نشیمن و اتاق های معمولی به خاطر داشته باشید:

    • کار رنگ آمیزی: رنگ آمیزی یک راه ساده برای روشن کردن خانه شما و خلاص شدن از شر هر گونه علائم مبلمان یا نشانه های ساییدگی است. به دنبال رنگ ‌های کرم روشن‌ باشید تا خانه ‌تان دلپذیرتر و روشن‌تر شود.

     

    • کفپوش: کفپوش های قدیمی و کهنه می‌ توانند تصویر کلی خانه شما را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین اگر تصمیم به بازسازی خانه های قدیمی خود دارید، بهتر است با انتخاب یک کفپوش مناسب و جدید، ظاهری تازه و شیک به خانه خود ببخشید.

     

    • تغییر پرده: هر گونه پرده قدیمی یا کهنه که ممکن است داشته باشید را با پرده های ساده جایگزین کنید تا اتاق شما بزرگتر و مرتب تر به نظر برسد.

 

بازسازی خانه های قدیمی برای فضای نشمین

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

ایده بازسازی خانه های قدیمی برای فضای بیرون از خانه

برداشت اولیه حیاتی است و اطمینان از اینکه ظاهر بیرونی شما در بهترین شکل است، کلید این امر است. یک حیاط مرتب و تمیز، و ورودی جلو به شما کمک می کند که تاثیر مثبت و ماندگاری در ذهن مهمانان و حتی خریداران خانه خود به جا بگذارید.

 

  • تعمیر و بازسازی نمای ساختمان و ورودی خانه: در هنگام بازسازی خانه های قدیمی توجه به نمای ساختمان و کفپوش ورودی خانه نیز بسیار پر اهمیت است. زیرا نمای ساختمان با شرایط خوب می توانند یک شخصیت مشخص به ملک شما اضافه کنند.

 

  • هرس کردن و مرتب کردن باغچه: اگر در ورودی خانه شما باغچه وجود دارد، بهتر است این فضا را با هرس کردن علفه های هرز و مرتب کردن گیاهان، سر و سامان دهید و حیاط خود را تمیز کنید. این کار به راحتی فضا را خالی می کند و خانه شما را منظم تر و شیک تر نشان می دهد.

 

  • محوطه سازی: چند گیاه چند ساله و خاک تازه اضافه کنید تا به سرعت باغ خود را زنده کنید. با اضافه کردن فضایی برای استراحت در حیاط، می توانید محیطی دنج و عالی برای ساکنان فراهم کنید تا بعد از بازسازی خانه قدیمی، احساس خیلی بهتری نسبت به خانه داشته باشند.

 

ایده بازسازی خانه های قدیمی برای فضای بیرون از خانه

خلاصه مطلب

بازسازی خانه های قدیمی و ملک برای به حداکثر رساندن ارزش ملک شما یک انتخاب هوشمندانه است و همچنین باعث می شود تا ساکنان آن نیز احساس خیلی بهتری نسبت به فضای زندگی خود داشته باشند. با کمی تفکر استراتژیک در مورد طراحی، مواد و زمان ‌بندی، می ‌توانید هزینه ‌های بازسازی را کاهش دهید و تغییرات چشمگیری را برای خانه خود ایجاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *