سبک زندگی

چگونگی اجرای طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی مدرن لاکچری

همانطور که می دانید، همه افراد نمی توانند از تخصص و مهارت یک طراح داخلی حرفه ای بهره مند شوند تا به خانه آنها بیاید تا یک طراحی داخلی مدرن لاکچری و افسانه ای و هماهنگ ارائه دهد. بسیاری از صاحبان خانه در واقع می خواهند خودشان تصمیمات طراحی داخلی مدرن لاکچری را بگیرند و سبک خاص خود را در چیدمان منزل به سبک ایرانی ارائه دهند.

بنابراین، در حالی که ما برای تمام طراحان داخلی و تمام تلاشی که برای فضاهای طراحی شده‌شان انجام می‌دهند احترام زیادی قائل هستیم، همچنین می‌دانیم که تعداد زیادی از شما نیز به طراحی داخلی مدرن لاکچری برای فضای نشمین و طراحی داخلی آشپزخانه مدرن نیز علاقه مند هستید و می توانید از این علاقه مندی خود در جهت طراحی داخلی منزل خود بهره مند شوید.

به همین منظور در این بخش از دیمان دیزاین، مجموعه ای از نکات کاربردی در مورد نحوه طراحی داخلی مدرن لاکچری گردآروی شده است که می توانید با استفاده از این نکات، خانه خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و چیدمان کنید. با ما همراه بمانیدو از این نکات برای چیدمان منزل به سبک ایرانی استفاده کنید.

مجلات و وب سایت ها پر از الهام از طراحی داخلی مدرن و لاکچری خانه هستند

همه مردم دوست دارند که یک فضای داخلی شگفت ‌انگیز در خانه خود داشته باشند و همانطور که بسیاری از ما قبلاً کشف کرده‌ایم، وب‌ سایت ‌های فعال در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون می‌توانند شعله هایی از خلاقیت را ایجاد کنند و علاقه مندان به این موضوع را به فکر تغییر در چیدمان منزل خود و یا ایجاد طراحی داخلی مدرن لاکچری بیندازند.

اگر هنوز شروع به ایجاد اهداف الهام بخش برای دکوراسیون منزل خود نکرده اید، از همین حالا شروع کنید، این اولین قدم برای ایجاد خانه مورد نظر شما است. برای جستجوی سبک‌ های چیدمان خانه که برای شما جذاب هستند، به Pinterest بروید و یا در سایت های مشابه جستجو کنید و تصاویر طراحی داخلی مدرن لاکچری که شما را هیجان‌زده می‌کنند را ذخیره کنید، یا به سادگی چند مجله طراحی داخلی را بردارید و تصاویری را که با شما صحبت می‌کنند را برش دهید.

پس از شکار و جمع آوری تصاویر خلاقانه طراحی داخلی که به شما الهام می بخشند، به عقب برگردید و به همه چیزهایی که جمع آوری کرده اید نگاه کنید، این باید داستان سبک طراحی مورد علاقه شما را بازگو کند. ممکن است از سبکی که می خواهید ایجاد کنید شگفت زده شوید.

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

برای طراحی داخلی مدرن لاکچری از سه رنگ یا سایه استفاده کنید

اکنون که ایده خوبی از سبک چیدمان و طراحی داخلی مدرن لاکچری مورد علاقه خود دارید، باید یک پالت رنگی را انتخاب کنید. این قسمت سخت است. رنگ بسیار شخصی است و باید کاملا هوشمندانه انتخاب شوند.

مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، رنگ هایی را انتخاب کنید که وقتی طراحی داخلی خانه خود را بازسازی می کنید، به شما انرژی خوبی را منتقل می کنند. به عکس هایی که برای الهام گرفتن ذخیره کرده اید نگاه کنید، چه رنگ هایی در اتاق هایی که ذخیره کرده اید برجسته هستند؟

ما به شما نمی گوییم که دقیقا چه رنگ هایی را انتخاب کنید، اما به شما خواهیم گفت که ترکیبی از سه رنگ یا سایه را امتحان کنید. یک رنگ اصلی برای دیوارها، یک رنگ دیگر برای وسایل بزرگتر مانند کاناپه ها و صندلی ها و سپس رنگ سوم که در لوازم جانبی کوچکتر مانند گل ها، بالش ها و چیزهای کوچک ظاهر می شود. به یاد داشته باشید که رنگ تحت تأثیر میزان نوری است که شما وارد خانه خود می کنید. استفاده از پنجره های کف تا سقف را در نظر بگیرید تا فضای داخلی خود را تقویت کنید تا رنگ را نیز به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید!

فرض کنید ترکیب رنگ قهوه ای، آبی و نارنجی را انتخاب کرده اید. سایه قهوه‌ای احتمالاً رنگ دیوار است، قهوه‌ای ممکن است رنگی باشد که برای صندلی‌های برجسته یا دیوار برجسته انتخاب می‌کنید، و نارنجی می‌تواند رنگی باشد که در بالش‌ها و لوازم جانبی استفاده می کنید.

این فرمول سه رنگ در هر ترکیبی کار می کند. فقط به یاد داشته باشید، سه بهتر از یک یا دو رنگ است، زیرا یک اتاق یک رنگ خسته کننده است. بله، شما می توانید یک اتاق کاملا سفید اما با سه سایه سفید نیز داشته باشید.

طراحی داخلی مدرن لاکچری

بافت را به خانه خود اضافه کنید

به همان اندازه که رنگ در طراحی داخلی مدرن لاکچری مهم است، بافت نیز مهم است؛ به خصوص اگر هوس یک طرح رنگی مانند تمام سفید یا خاکستری را دارید. یک اتاق در نگاه اول می تواند یک طرح تک رنگ به نظر برسد، اما اگر به دقت نگاه کنید، متوجه سایه هایی در همان رنگ و بافت فراوان از طریق پارچه و منسوجات خواهید شد.

یک اتاق کاملاً سفید ممکن است دارای پارچه‌های کتان، صندلی مخملی، کوسن‌های ابریشمی براق، صندلی‌های حصیری و سبدهای بافتنی و یک مبل نخی نازک با پتویی از خز مصنوعی که در کناره‌اش انداخته شده باشد. همه این عناصر بافت را اضافه کرده و چشم را خوشحال می کند و محیطی گرم و غنی را ایجاد می کند و باعث می شود تا چیدمان منزل به سبک ایرانی یا هر سبک دیگری، فوق العاده گرم و دنج به نظر برسد.

طراحی داخلی منزل می‌تواند شخصیت مالک را توصیف کند، بنابراین با استفاده از بافت‌ها، الگوها و رنگ‌های مختلف می‌توان یک اتاق کسل‌کننده را به راحتی به یک اتاق فوق العاده زیبا و خیره کننده تبدیل کرد.

منسوجاتی را در نظر بگیرید که مناسب سبک زندگی شما هستند. اگر بچه و سگ دارید، ممکن است یک مبل نخی نخواهید. در عوض، یک مبل چرمی یا موهر تیره تر ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. اگر خواهان تجمل هستید، پارچه های ابریشمی و بالش های گران قیمت را در نظر بگیرید. سبک شما هر چه باشد، سعی کنید با کنار هم قرار دادن منسوجات متعدد در طراحی داخلی خود، بافت زیادی به آن اضافه کنید.

 

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان و لوازم منزل کدام است ؟

طراحان دیمان بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی لوازم منزل می باشد که علاوه بر محصولات آن میتوانید هر طرح دلخواه خود را به کمک طراحان دیمان طراحی و پیاده سازی کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین شرکت تولید و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. به کمک شماره های زیر شما می توانید برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش اقدام کنید .

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

مبلمان بزرگ را به فضای داخلی اضافه کنید

استفاده از تعداد زیادی قطعات کوچک و دوک وار در یک اتاق اشتباه رایجی است که اکثر صاحبان خانه مرتکب می شوند. اتاقی با صندلی‌های ساق بلند، میزهای پایه دار و تعداد زیادی چیزهای کوچک و ریز، فقط باعث شلوغی اتاق و سردرگمی چشم می‌شود.

در عوض، هنگام طراحی داخلی مدرن لاکچری، اتاقی را امتحان کنید که به خوبی مخلوط شده باشد. یک مبل بزرگ، چند صندلی دامن دار (به طوری که پایه‌ها را نبینید) و سپس یک یا دو صندلی بازویی باریک با پایه های حک شده جذاب (بسته به فضا) داشته باشید. این فقط یک مثال است، اما به شما این ایده را می‌دهد که سبک‌ها و اندازه‌های مبلمان را با هم ترکیب کنید تا اتاق متعادل به نظر برسد؛ نه خیلی حجیم و نه خیلی دوک وار و دراز.

حتی اگر در حال چیدمان منزل در یک آپارتمان کوچک هستید، ایده های تزئینی زیادی برای امتحان کردن وجود دارد. اکثر طراحان توصیه می‌کنند که حتی کوچک‌ترین اتاق‌ها یک قطعه بزرگ مانند یک کمد یا کنسول بزرگ داشته باشند. در واقع ترکیبی از بزرگ و کوچک کلید موفقیت در طراحی داخلی مدرن لاکچری خانه است. این قانون برای لوازم جانبی نیز مطابقت دارد.

از سینی ها، کاسه ها و سبدهای تزئینی استفاده کنید

طراحان دوست دارند از سینی ها، کاسه های تزئینی و گاهی از سبدها برای چیدمان مجموعه ها یا وسایل ریز و کوچک که نیاز به یک فضای مخصوص دارند استفاده کنند. برای نشان دادن جذابیت، سعی کنید یک سینی طلایی براق را به میز قهوه‌خوری، میز پذیرایی یا میز کناری خود اضافه کنید. در بالای سینی، یک شمع زیبا، چند کتاب و یک کاسه کوچک از سنگ های رنگی قرار دهید. مناظر کوچکی از این دست بی‌اهمیت به نظر می‌رسند، اما برای زیبایی‌شناسی لایه‌بندی و تزئین شده ضروری هستند.

اگر می خواهید رویکرد روستیک را به چیدمان منزل خود اضافه کنید، سبدهای بافتنی را در خانه امتحان کنید. سبدها ابزارهای تزئینی شگفت انگیزی هستند که می توانند بسیاری از شلوغی ها را پنهان کنند.

حتما شما هم این ایده را دوست خواهید داشت که چگونه یک سینی یا سبد می تواند صابون ها و عطرهای حمام را جمع آوری کند، زیرا این اقلام روزمره را در یک اثر هنری نمایش داده شده مرتب می کنید.

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

به هر اتاق گل اضافه کنید

برگردید و به تمام عکسها و تصاویر الهام بخش خود نگاه کنید؛ چه می بینید؟ آیا تقریباً در هر اتاق گل یا گیاه می بینید؟ به نظر می رسد یک نکته ساده باشد، اما افزودن گل، گیاهان زنده و اقلام طبیعی مانند گلدان های صدفی یا سنگی، واقعاً می تواند آخرین لمس را به طراحی داخلی مدرن لاکچری خانه شما اضافه کند.

گیاهان زیادی برای مراقبت آسان وجود دارد که می توانید برای خانه خود خریداری کنید که اگر به درستی تغذیه و آبیاری شوند، سال ها دوام خواهند آورد. بیشتر طراحان به شما می گویند که از گل آرایی مصنوعی خودداری کنید.

 اگر گل ها یا گیاهان آن چیزی نیستند که می خواهید، پس از سایر عناصر طبیعی مانند شاخه ها یا پرهایی که در یک کوزه بزرگ قرار داده شده اند، استفاده کنید. چیدمان طبیعی، آخرین لمس را به اتاق اضافه می کند؛ آخرین لمسی که می گوید: «یک طراح داخلی اینجا بوده است».

اگر از نتیجه نهایی یا ترتیباتی که انجام داده اید مطمئن نیستید، عکس بگیرید. تصاویر یک اتاق به شما این امکان را می‌دهد که طرح را از دیدگاهی متفاوت ببینید و به شما کمک می‌کند ببینید آیا در مسیری اشتباه کرده‌اید یا خیر. به یاد داشته باشید، این خانه شماست و شما هستید که باید در آن زندگی کنید، پس خانه ای بسازید که دوستش دارید، خانه ای که شخصیت شما را به تصویر بکشد.

طراحی داخلی مدرن لاکچری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *