سبک زندگی

چطوری به یک طراحی دکوراسیون داخلی موفق دست یابیم؟

طراحی داخلی مدرن لاکچری

وقتی صحبت از ایجاد احساس در خانه به میان می‌آید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و در این بین، طراحی داخلی مدرن لاکچری معمولا حرف اول را می زند! چراکه جمع کردن یک اتاق و تغییر دادن ویژگی‌های آن برای اینکه آن را کاربردی و شیک و در عین حال خانگی کند، اغلب کار آسانی نیست.

از تشخیص اینکه چه رنگی در اتاق‌های مختلف بهتر عمل می‌کند و از گزینه‌های نورپردازی گرفته تا مکان قرار دادن مبلمان، عناصر زیادی وجود دارد که باید طراحی داخلی مدرن لاکچری در نظر گرفته شوند تا هم چیدمان منزل به سبک ایرانی به بهترین شکل ممکن اجرا شود و هم سایر قسمت های مثل آشپزخانه نیز دارای طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کاربردی باشد. اینجاست که کمک و تخصص یک طراح داخلی بسیار ارزشمند می شود.

فرقی نمی‌کند کل خانه را بازسازی کنید، آشپزخانه را زیباتر کنید یا برای شاداب کردن اتاق نشیمن رنگی به آن اضافه کنید، در هر صورت می توانید با در نظرگرفتن این نکات مفید، بهترین طراحی داخلی مدرن لاکچری را برای فضای نشمین و اتاق خواب اجرا کرده و طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و عالی داشته باشید.

 

10 مورد از بهترین نکات طراحی داخلی مدرن لاکچری

برای اینکه بتوانید طراحی داخلی مدرن لاکچری داشته باشید، فضایی کاربردی و عالی با طراحی داخلی اشپزخانه مدرن ایجاد کنید و یا چیدمان منزل به سبک ایرانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، لازم است چند نکته کلیدی و مهم در طراحی داخلی را در نظر بگیرید تا به سادگی به این اهداف خود دست پیدا کنید:

 

1. طراحی داخلی منزل خود را شخصی سازی کنید

به یاد داشته باشید اینجا خانه شماست! در طراحی داخلی مدرن لاکچری، هیچ درست و اشتباهی وجود ندارد، هر کسی این پتانسیل را دارد که خانه خود را طراحی کند. فقط یک موضوع وجود دارد که باید به آن توجه کنید. به یاد داشته باشید که شما کنترل را در دست دارید، در نظر گرفتن آخرین روندها ارزشمند است، اما همیشه جدیدترین روندهای مربوط به طراحی داخلی منزل را به چیزی اختصاص دهید تا آن را خاص‌تر جلوه دهید. خانه شما جایی است که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید، بنابراین فضا باید متناسب با روحیات و علاقه مندی‌هایتان باشد.

 

2. یک تابلوی الهام بخش برای اجرای طراحی داخلی مورد نظر خود ایجاد کنید

برای اینکه بتوانید با علاقه مندی‌های خود در زمینه طراحی داخلی مدرن لاکچری یا طراحی داخلی آشپزخانه مدرن بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تصاویر مورد علاقه خود از طراحی داخلی منزل و چیدمان منزل به سبک ایرانی یا اروپایی را جمع آوری کنید و بر روی یک تابلو بزرگ نصب کنید. هنگامی که یک مجموعه قوی داشته باشید، ظاهری را که دوست دارید به دست آورید، را خواهید دید. در واقع ایجاد یک تابلو از علاقه مندی‌هایتان، راهی عالی برای استفاده از خلاقیت شما برای آزاد کردن هر گونه الهام طراحی داخلی پنهانی است که ممکن است ناخودآگاه دیده باشید.

برای انجام این کار می توانید یک تخته فوم و سنجاق بزرگ از فروشگاه بخرید و نمونه ها، تصاویر، نمونه هایی از پارچه ها، کاغذ دیواری ها، مبلمان و کفپوش هایی را که ممکن است بخواهید استفاده کنید، جمع آوری کنید. به این ترتیب می‌توانید ببینید که چگونه همه آنها در اتاق کنار هم قرار می گیرند و چه جلوه ای را در طراحی داخلی مدرن لاکچری ایجاد می کنند. در این مواقع، اضافه کردن بافت از طریق کف‌پوش، فرش و پارچه‌هایی مانند مخمل، پشم، و توید بسیار مهم است. قبل از شروع کار، این تابلو را در اتاق قرار دهید و مدتی با آن زندگی کنید.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

3. رنگ ها و پارچه ها را در نظر بگیرید

به رنگ هایی که می خواهید برای دیوارهای رنگ شده یا کاغذ دیواری، مبلمان، پرده ها و پرده ها و غیره به کار ببرید، فکر کنید. بهتر است دو تناژ رنگی برای این موارد در نظر بگیرید و رنگ سوم می‌تواند برای کوسن‌ها، آباژورها، لحاف‌های تخت و لوازم جانبی مانند رومیزی یا حتی یک نقاشی برجسته باشد. طبق گفته طراحان داخلی، سه رنگ همیشه بهتر از دو رنگ است. از این رنگ ها در تمام اتاق استفاده کنید.

 

4. قبل از خرید رنگ و کاغذ دیواری، رنگ و طرح مورد نظر خود را امتحان کنید

به یاد داشته باشید که رنگ ها بسته به نور می توانند تغییر کنند، بنابراین ظرف های کوچکی از رنگ را به عنوان نمونه بخرید و رنگ کنید. بهترین پیشنهاد این است که نمونه های رنگی در اندازه A2 را روی روشن‌ترین و تاریک‌ترین دیوارهای یک اتاق بکشید تا ببینید نور طبیعی چگونه بر رنگ مورد نظر تأثیر می‌گذارد. این کار به‌ویژه برای یافتن بهترین رنگ سفید مؤثر است، زیرا رنگ سفید در نور بسیار تغییر می‌کند.

همین امر در مورد کاغذ دیواری نیز صدق می کند، نمونه های کاغذ دیواری را به دیوارها بچسبانید و نمونه های بزرگ قابل برگشت را روی مبلمان موجود بپوشانید یا آنها را به پرده های موجود سنجاق کنید. بایستید و با دقت نگاه کنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

 

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان و لوازم منزل کدام است ؟

طراحان دیمان بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی لوازم منزل می باشد که علاوه بر محصولات آن میتوانید هر طرح دلخواه خود را به کمک طراحان دیمان طراحی و پیاده سازی کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین شرکت تولید و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. به کمک شماره های زیر شما می توانید برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش اقدام کنید .

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

5. قدیمی را به جدید تبدیل کنید

در هنگام طراحی داخلی مدرن لاکچری، نیازی نیست تمام وسایل موجود را تغییر دهید. بلکه باید از این وسایل برای ایجاد رنگ و لعاب جدید برای فضای داخلی منزل ایده بگیرید و استفاده کنید. به رنگ و طرح فرش و مبلمان دقت کنید و ببینید آیا می‌توانید با رنگ‌های داخل آن کار کنید. شاید بتوانید مبل مورد علاقه قدیمی را دوباره روکش کنید تا به آن جان تازه ای بدهید؟ تصمیم بگیرید که آیا شما کسی هستید که وسایل طرح دار یا ساده را دوست دارید. به چیدمان به سبک ایرانی سنتی علاقه مند هستید یا مدرن؟ و به چرخه رنگ مورد علاقه خود در طبیعت نگاه کنید تا ببینید با چه رنگ هایی احساس بهتری دارید و یا چه رنگ هایی تناسب بهتری در کنار هم دارند.

 

6. مبلمان را اندازه کنید

در مورد مبلمانی که در اتاق خود می خواهید تصمیم بگیرید. به مقیاس فکر کنید، در یک اتاق بزرگ به یک مبل بزرگ و عسلی نیاز دارید. اکثر طراحان توصیه می‌کنند در هنگام طراحی داخلی مدرن لاکچری، حتی اتاق‌های کوچک نیز باید یک قطعه بزرگ داشته باشند، حتی اگر سر تخت در اتاق خواب باشد. تعادل بین قطعات بزرگ و کوچک فضای زندگی جذابی را ایجاد می کند.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

7. ظاهر را تجزیه و تحلیل کنید و برای اینکار وقت بگذارید

طراحان داخلی متخصص توصیه می کنند قبل از اینکه چیز جدیدی را برای خانه خود بخرید، ابتدا زمان خود را صرف تجزیه و تحلیل ظاهر و رنگ های اتاق خود با لوازم جانبی کنید. هرچه زمان بیشتری برای اضافه کردن چیزها به خانه خود صرف کنید، دانش طراحی داخلی مدرن لاکچری شما گسترش می یابد زیرا می توانید درک کنید که چه چیزی با ویژگی های خاص بهتر عمل می کند و سپس برای خرید وسایل مورد نیاز و متناسب با طراحی داخلی که در نظر دارید، اقدام کنید.

 

8. با استفاده از رنگ های خاص، طراحی داخلی خیره کننده ایجاد کنید

دوران قوانین سختگیرانه رنگ به پایان رسیده است و امروزه کلید طراحی داخلی مدرن لاکچری، پذیرش و استفاده از رنگهای خاص و جذابی است که می تواند برای شما مناسب باشد. دیگر هیچ قانونی برای رنگ آمیزی قاب درها، دیوارها و سقف با رنگ سفید درخشان وجود ندارد، در واقع برخی از طراحان داخلی برتر مخالف این موضوع نیز هستند! بنابرین در هنگام انتخاب رنگ کمی جسورانه عمل کنید و به سراغ رنگهایی برودی که احساس بهتری را برایتان ایجاد می کنند.

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

 

9. کارهای تکمیلی را اضافه کنید

لمس های پایانی چیز جالبی هستند! آباژورها، فرش‌ها، کوسن‌ها، نقاشی‌ها و گیاهان همگی می‌توانند تفاوت بزرگی در طراحی داخلی مدرن لاکچری ایجاد کنند، اما گاهی اوقات تا زمانی که دیوارها را رنگ یا کاغذ نکنید و پرده‌ها را آویزان نکنید، انتخاب کردن آنها دشوار است. حتی رنگ‌های روی ستون‌های کتاب در قفسه کتاب، شال مبل، سرامیک آشپزخانه، رومیزی، و غیره فرصت‌هایی را برای اضافه کردن رنگ در طراحی داخلی مدرن لاکچری و طراحی داخلی آشپزخانه مدرن ایجاد می‌کنند.

 

10. یک اتاق را با یک عطر خاص پر کنید

در هنگام طراحی داخلی مدرن لاکچری و یا چیدمان منزل به سبک ایرانی، به سبک هتلی توجه داشته باشید و به خانه خود رایحه ای خاص بدهید، باور نکردنی است که اینکار چقدر می تواند خانه شما را متحول کند. هتل‌های مجلل معمولا رایحه‌ای کلیدی را انتخاب می کنند که در همه جای آن استفاده می شود و این رایحه باعث می شود بعدها نیز این با استشمام این رایحه، حضور در آن مکان برایتان تداعی شود. با انتخاب بوی خاص خود برای خانه، طراحی داخلی و دکوراسیون منزل خود را کامل خواهید کرد.

هیچ مکانی مانند خانه وجود ندارد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تمام حواس شما از احساس خانه در لحظه ای که از در عبور می کنید آگاه شوند. با استفاده از شمع های معطر، پخش کننده ها و اسانس ها از بهترین عطرهای خانگی برای خانه خود استفاده کنید تا رایحه ای منحصر به فرد و به یادماندنی برای خانه خود ایجاد کنید و دیگران این رایحه را با نام رایحه خانه شما بشناسند!

 

طراحی داخلی مدرن لاکچری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *