سبک زندگی

راهنمای خرید صندلی اپن + عکس جدیدترین مدل ها

خرید صندلی اپن + عکس جدیدترین مدل ها

امروزه با افزایش جمعیت و آپارتمان نشینی خانه ها با متراژ کمتری ساخته می شوند و ممکن است که نتوانید تمامی لوازم دکوراسیون منزل را به طور کامل چیدمان کنید آشپزخانه در منازل آپارتمانی اغلب با ابعاد کوچکتری طراحی می شوند و دارای اپن هستند، در این صورت ممکن است که فضای کافی برای قرار دادن میز غذا خوری در آشپزخانه را نداشته باشید اما اگر علاقه به استفاده از میز غذا خوری دارید و یا به دلیل مشکلات کمر درد و زانو درد نشستن بر روی زمین برایتان سخت است به شما پیشنهاد می دهیم که از صندلی اپن برای صرف غذا بر روی آن استفاده کنید. این صندلی ها بسیار کارآمد هستند و در زیر اپن و یا کنار آن قرار داده می شوند و صفحه اپن به عنوان میز غذا خوری مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد انتخاب و خرید صندلی اپن برای آشپزخانه منزل خود دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با  نکاتی راجع به راهنمای خرید صندلی اپن + عکس جدیدترین مدل ها آشنا شوید:

مشاوره رایگان برای سفارش طراحی صندلی اپن با بهترین کیفیت و هزینه در طراحان دیمان

7182 483 0990

 

انواع صندلی اپن آشپزخانه

همانطور که گفته شد صندلی اپن نوع خاصی از صندلی غذا خوری هستند که در کنار و یا زیر اپن آشپزخانه قرار گرفته و صفحه اپن به عنوان میز غذا خوری مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این صندلی ها علاوه بر کارآمد بودن آن باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل و آشپرخانه شما شده و ظاهری مدرن و جذاب را به فضای آشپزخانه می دهد. البته از این نوع صندلی ها علاوه بر آشپز خانه در کافه ها و و یا در کنار میز بار مورد استفاده قرار می گیرد که به آن صندلی اپن کافه و یا صندلی بار اپن گفته می شود.

این نوع صندلی ها با طرح ها و جنس های مختلفی ساخته می شوند. صندلی اپن ویزگی های ظاهری متفاوتی نسبت به سایر صندلی ها دارد. به عنوان مثال این نوع صندلی ها از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند، ارتفاع صندلی اپن حدودا 70 تا 80 سانتی متر است. صندلی اپن چوبی که از قدیمی ترین نمونه های این نوع صندلی است و تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد. البته صندلی اپن فلزی نیز به دلیل مقاومت بالا و طراحی متنوع آن جزو یکی از پرطرفدارترین انواع صندلی اپن به حساب می آید. این نوع از صندلی ها در دو نمونه ثابت و متحرک ساخته می شوند که در نمونه ثابت آن نمی توان تغییری در ارتفاع صندلی انجام داد، اما در نمونه های متحرک به وسیله یک شاسی که  در زیر صندلی قرار میگیرد  امکان تغییر ارتفاع صندلی وجود دارد که به وسیله آن  می توان ارتفاع صندلی را کم و زیاد کرده و به راحتی بر روی صندلی نشسته و از آن استفاده کرد. صندلی های مخصوص اپن در دو نمونه بدون تکیه گاه که فضای کمتری اشغال می کند و یا با تکیه گاه کوچک ساخته می شوند که متناسب با اناتومی بدن هستند. نشیمن صندلی اپن نیز در دو مدل گرد و مربع ساخته می شود که انتخاب هر یک از این دو مدل به سلیقه شما بستگی دارد.

 

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان و لوازم منزل کدام است ؟

طراحان دیمان بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی لوازم منزل می باشد که علاوه بر محصولات آن میتوانید هر طرح دلخواه خود را به کمک طراحان دیمان طراحی و پیاده سازی کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین شرکت تولید و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. به کمک شماره های زیر شما می توانید برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش اقدام کنید .

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره : 09904837182 تماس حاصل فرمایید

 

خرید صندلی اپن

در هنگام خرید صندلی اپن ابتدا با توجه به بودجه مد نظرتان می توانید نمونه مناسبی از این نوع صندلی را انتخاب کرده و خریداری کنید. نکته قابل توجه دیگر هماهنگی بین سبک دکوراسیون آشپزخانه و سبک صندلی های اپن است، به عنوان مثال اگر دکوراسیون آشپزخانه شما به سبک مدرن است بهتر است که از صندلی اپن هماهنگ با این سبک استفاده کنید تا باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون آشپزخانه شود. علاوه بر این به رنگ دیگر لوازم آشپزخانه مانند کابینت ، فرش و یا پرده ها توجه کرده و رنگ صندلی اپن را متناسب با آنها انتخاب کنید. البته برای جذابیت بیشتر فضای آشپزخانه می توانید از ترکیب رنگ های مختلف برای صندلی اپن استفاده کنید و ظاهری زیبا و مدرن به آشپزخانه منزل خود ببخشید.

در انتخاب تعداد صندلی اپن هیچگونه محدودیتی ندارید و به هر تعدادی که نیازدارید می توانید خرید کنید.

خرید صندلی اپن با بهترین کیفیت و قیمت

توجه داشته باشید که آن قسمت از پایه صندلی که بر روی زمین قرار می گیرد پهن بوده تا در هنگام استفاده از صندلی توانایی تحمل وزنتان را داشته و تعادلتان حفظ شود.

در صندلی های اپن به دلیل ارتفاع بیشتر آنها نسبت به سایر انواع صندلی ها در قسمت پایه آن بخشی برای قرارد دادن پا وجود دارد تا از آویزان ماندن پا جلوگیری کرده و حس راحتی را برای شخص ایجاد کند.

علاوه بر این در هنگام خرید صندلی اپن توجه داشته باشید که قطعات مورد استفاده حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در صورت استفاده طولانی مدت دچار آسیب و خرابی نشوند که این مزیت باعث کاهش هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض کالا در طولانی مدت می شود.

 

 

سعی کنید خرید خود را از یک فروشگاه و یا تولید کننده معتبر و با سابقه انجام دهید تا با خیالی آسوده بتوانید سالهای زیادی از صندلی اپن استفاده کنید. دارا بودن گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش برای صندلی اپ باعث می شود تا با خیالی آسوده از کیفیت محصول مورد نظر در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی بتوانید از خدمات پس از فروش و یا گارنتی کالا استفاده کنید. همچنین با دریافت مشاوره از طراحان دیمان می توانید علاوه بر مشاهده نمونه های متنوع و انتخاب بهتر صندلی اپن را با قیمت مناسب و سود کمتری خریداری کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *